PARTNER PORTALU
partner portalu

Zmiany w Google: mobilni dentyści wyżej w rankingach

wyborcza.biz/szaft
06-03-2015, 09:55
Zmiany w Google: mobilni dentyści wyżej w rankingach Google będzie promować firmy, które mają mobilną wersję strony internetowej (fot. Fotolia/PTWP)
Google zmienia algorytm wyszukiwania w mobilnej wyszukiwarce. Zyskają firmy, które mają strony mobilne. Te, które ich nie mają, w rankingach spadną na dół.

Zmiany zaczną obowiązywać od 21 kwietnia. Jak pisze „Wyborcza.pl", Google chce w ten sposób dostosować się do rozwoju internetu. Firmy, które nie mają stron mobilnych, spadną niżej w wynikach mobilnej wyszukiwarki. To wyraźny ukłon w stronę użytkowników smartfonów czy tabletów, którzy obecnie muszą dostosowywać dłonią rozciągniętą stronę na swoim ekranie.

Czytaj także:

Pacjent będzie mądrzejszy dzięki Google

Będą Google Glass dla dentysty 

Google wie komu brzydko pachnie z ust?

Grzegorz Kordeczka: Dentysty sposób na Google? Zintegrowane działania marketingowe 

A jest ich wielu. GUS podaje, że w Polsce działa ok. 56 mln aktywnych kart SIM. Ze smartfonów korzysta ok. 25 proc. Polaków. Z tabletów i przenośnych konsol korzysta ok. 4 mln ludzi. Jeszcze wyższe szacunki przedstawiają marketerzy. Ich zdaniem smartfona ma 40 proc. Polaków.

Co ciekawe, właściciele gabinetów stomatologicznych należą do grupy, która jest stosunkowo świadoma potrzeb rynku. Według badań firmy ActiveMobi, która przebadała ok. 3 tys. małych i średnich firm w 30 największych miastach Polski pod kątem dostosowania strony do urządzeń mobilnych, wśród najbardziej przyjaznych klientowi są m.in. dentyści z Białegostoku.

Według szacunków firmy, do urządzeń mobilnych przystosowanych może być zaledwie 7 proc. stron.

Więcej: wyborcza.biz

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
strona internetowa   GUS   Google   mobilna strona internetowa  

POLECAMY W SERWISACH