• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNER PORTALU
partner portalu

Zarządzanie danymi - wiedza, która pozwala oszczędzać

ms
26-09-2013, 14:47
Zarządzanie danymi - wiedza, która pozwala oszczędzać Marcin Giedroyć, prezes InfoScope (z lewej), Wojciech Marzec, wiceprezes InfoScope
Na brak systemów informatycznych uczestnicy branży medycznej nie mogą narzekać. Za sprawą projektów realizowanych w ramach Regionalnych Systemów Informacji Medycznej, a także Elektronicznej Platformy Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych.
Bez mniej lub bardziej zaawansowanych rozwiązań informatycznych egzystować wkrótce nie będzie sposób. Pisaliśmy o tym m.in. w cyklu materiałów pod wspólnym tytułem: Wszystko co powinieneś wiedzieć o EDM, a nie masz kogo zapytać.

Wszechobecna informatyzacja nie spełnia wszystkich funkcji, które mogłaby spełniać. O czym mowa? O celowej segregacji i agregacji gromadzonych oraz przetwarzanych informacji w celu poddania jej określonej analizie. Tylko w ten sposób możliwe jest osiągnięcie wartości dodanej, wynikającej z należycie funkcjonujących systemów informatycznych. To ważne, gdyż umiejętność wyciągania wniosków z tego co dzieje się w przedsiębiorstwie leczniczym oraz w jego bliższym i dalszym otoczeniu, zapewnić może premię liczoną wzrostem efektywności działania i to od kilku do kilkudziesięciu nawet procent.

Tajemnica tkwi w optymalnym wyborze funkcji celu. Nie zrobi tego żaden z dostawców rozwiązań informatycznych realizujących ściśle określone zadania. Liczy się kompleksowe podejście do analizy danych, generowanych przez różne systemy informatyczne. Takie cele stawia przed sobą spółka infoScope, która poprzez inkorporację innych podmiotów znalazła się wśród uczestników rynku, którzy mogą mówić o doświadczeniu w realizacji projektów w ochronie zdrowia.

InfoScope koncentruje się na rozwiązaniach, mogące zainteresować nie tylko podmioty działające globalnie na rynku ochrony zdrowia, jak chociażby NFZ, ale także pojedyncze przedsiębiorstwo lecznicze, jakim jest klinika dentystyczna.

Marcin Giedroyć, prezes zarządu InfoScope w rozmowie z infoDENT24.pl stwierdził, że zawsze jest miejsce na analizę efektywności podejmowanych przedsięwzięć, a miliony rekordów generowanych przez systemy informatyczne mogą być w tym pomocne.

- Czy klinika stomatologiczna, chociażby największa, operuje w wystarczająco dużej skali, aby móc efektywnie korzystać z usług infoScope?Zdecydowanie tak - zapewnia Marcin Giedroyć.

- Na poprawę funkcjonowania zawsze jest miejsce, głównie w sferze obsługi klienta. Część oszczędności wynikać może z eliminacji nieprawidłowości, część ze znalezienia optymalnego rozwiązania i zastąpienia nim dotychczas stosowanych procedur. Prace dla prywatnej ochrony zdrowia dały nam ogromną wiedzę i inspirację do tworzenia nowatorskich rozwiązań w oparciu o nasze doświadczenia np. z telekomunikacji - tłumaczy Marcin Giedroyć.

- Dla branży medycznej przygotowaliśmy kilka rozwiązań, wśród nich oparte o zaawansowane narzędzia analityczne, dzięki któremu za pomocą oceny treści telefonicznych rozmów prowadzonych z klientami z 99 proc. skutecznością określamy jakość oferowanych usług. Jesteśmy przygotowani zarówno technologicznie, jaki i merytorycznie do podjęcia tego i innych wyzwań, jakie postawią przed nami potencjalni klienci - powiedział w rozmowie z infoDENT24.pl Marcin Giedroyć prezes zarządu InfoScope.

Radę Nadzorczą InfoScope tworzą akcjonariusze spółki m.in. Aleksander Lesz - jeden z twórców profesjonalnego rynku IT w Polsce, założyciel Softbanku, Expandera i Radia PIN. InfoScope posiada biura w Warszawie i Gdańsku oraz 12 punktów serwisowych na terenie całego kraju. Spółka zadebiutowała na NewConnect 12 czerwca 2013 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH