PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Wizjonerzy promocji

ŁS
18-03-2014, 07:57
Wizjonerzy promocji Wizjonerzy promocji (Fot. Fotolia/PTWP)
Uruchomiłeś właśnie nową stronę internetową gabinetu, założyłeś profil na Facebooku, zaoferowałeś pacjentom leczenie na raty i… czujesz się z tego powodu dumny? Świetnie, ale musisz wiedzieć, że powinieneś był zrobić to kilka lat temu. Niestety, budowanie wizerunku wymaga w dzisiejszych czasach dużo większej kreatywności.

Na ich kreatywności w wielu przypadkach korzysta cała stomatologia. Kim są wizjonerzy promocji usług stomatologicznych? Jak zdobywają zaufanie pacjentów? Przedstawiamy najciekawsze praktyki z polskich gabinetów stomatologicznych.

Biznesmeni

Umiejętność korzystania z dobrodziejstw mediów społecznościowych na potrzeby gabinetu stomatologicznego, to cecha nie mniej skomplikowana niż - nie przymierzając - inżynieria tkankowa. Sukcesem jest już publikacja odpowiednich treści. Wykorzystywanie Facebooka do łatania dziur po pacjentach, którzy zwolnili terminy w ostatniej chwili należałoby nazwać zabiegiem wyjątkowo przemyślanym. A na taki pomysł wpadli lekarze z Specjalistycznej Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Stomatologii Estetycznej DeClinic w Warszawie, którzy uruchomili stałą ofertę „Last Minute" . - Zdarza się, że pacjenci zmuszeni są odwołać w ostatniej chwili zaplanowaną wizytę. Innym, którym zależy na szybkim wykonaniu usługi - oferujemy takie terminy - na preferencyjnych warunkach - tłumaczy lek. dent. Irmina Materna, współwłaścicielka DeClinic. Osoby, które zdecydują się na wizytę w ofercie "Last Minute" otrzymują rabat w wysokości 15 proc. ceny usługi.

Kibice

Od zawsze wiadomo, że sport jest świetnym nośnikiem promocji. W wielu przypadkach, nieistotne są nawet wyniki zawodników, dla sponsorów liczy się fakt budowania wizerunku w środowisku powszechnego uwielbienia i zainteresowania. Tropem tym poszli właściciele Kliniki Stomatologicznej DENmed, która posiada placówki w Bydgoszczy i Toruniu. - W sezonie 2013/2014 zostaliśmy sponsorem drużyny koszykówki - Basket Toruń. Poprzez swoje kanały będziemy relacjonować najważniejsze wydarzenia, umieszczać wyniki spotkań oraz zdjęcia z rozgrywek - mówi lek. dent. Mariusz Pankowski, właściciel placówki. W zamian, logo placówki pojawia się m.in. na klubowych materiałach promocyjnych.
Sport, a dokładnie piłkarzy Lecha Poznań wspierają też dentyści z kliniki stomatologicznej CERTUS DENT 2 w Poznaniu. To właśnie w ich placówce nakręcono film promujący jedną z klubowych akcji. W rolę dentysty wcielił się Manuel Arboleda. Film z gabinetu zobaczyło kilkadziesiąt tysięcy fanów „Kolejorza".

Wydawcy

Wydawniczymi zamiłowaniami pochwalili się w 2013 roku właściciele kliniki implantologicznej Śmigiel Stomatologia w Katowicach. W ramach budowania wizerunku i docenienia pacjentów Barbara i Tomasz Śmigiel będą wydawać magazyn dla pacjentów. - Magazyn będzie o stomatologii (ale ludzkimi słowami!), o naszych zainteresowaniach, o nowoczesnym sprzęcie, którym możemy się pochwalić, a także o naszych pracownikach i ich pasjach - zdradzają właściciele. Wiadomo już, że jedna z rubryk będzie przeznaczona na odpowiedzi na pytania pacjentów. Co ważne nazwę magazynu - „Silesia Smile", wymyślił w ramach konkursu jeden z pacjentów.

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.