PARTNER PORTALU
partner portalu

Wizjonerzy promocji

ŁS
18-03-2014, 07:57
Wizjonerzy promocji Wizjonerzy promocji (Fot. Fotolia/PTWP)
Uruchomiłeś właśnie nową stronę internetową gabinetu, założyłeś profil na Facebooku, zaoferowałeś pacjentom leczenie na raty i… czujesz się z tego powodu dumny? Świetnie, ale musisz wiedzieć, że powinieneś był zrobić to kilka lat temu. Niestety, budowanie wizerunku wymaga w dzisiejszych czasach dużo większej kreatywności.

Na ich kreatywności w wielu przypadkach korzysta cała stomatologia. Kim są wizjonerzy promocji usług stomatologicznych? Jak zdobywają zaufanie pacjentów? Przedstawiamy najciekawsze praktyki z polskich gabinetów stomatologicznych.

Biznesmeni

Umiejętność korzystania z dobrodziejstw mediów społecznościowych na potrzeby gabinetu stomatologicznego, to cecha nie mniej skomplikowana niż - nie przymierzając - inżynieria tkankowa. Sukcesem jest już publikacja odpowiednich treści. Wykorzystywanie Facebooka do łatania dziur po pacjentach, którzy zwolnili terminy w ostatniej chwili należałoby nazwać zabiegiem wyjątkowo przemyślanym. A na taki pomysł wpadli lekarze z Specjalistycznej Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Stomatologii Estetycznej DeClinic w Warszawie, którzy uruchomili stałą ofertę „Last Minute" . - Zdarza się, że pacjenci zmuszeni są odwołać w ostatniej chwili zaplanowaną wizytę. Innym, którym zależy na szybkim wykonaniu usługi - oferujemy takie terminy - na preferencyjnych warunkach - tłumaczy lek. dent. Irmina Materna, współwłaścicielka DeClinic. Osoby, które zdecydują się na wizytę w ofercie "Last Minute" otrzymują rabat w wysokości 15 proc. ceny usługi.

Kibice

Od zawsze wiadomo, że sport jest świetnym nośnikiem promocji. W wielu przypadkach, nieistotne są nawet wyniki zawodników, dla sponsorów liczy się fakt budowania wizerunku w środowisku powszechnego uwielbienia i zainteresowania. Tropem tym poszli właściciele Kliniki Stomatologicznej DENmed, która posiada placówki w Bydgoszczy i Toruniu. - W sezonie 2013/2014 zostaliśmy sponsorem drużyny koszykówki - Basket Toruń. Poprzez swoje kanały będziemy relacjonować najważniejsze wydarzenia, umieszczać wyniki spotkań oraz zdjęcia z rozgrywek - mówi lek. dent. Mariusz Pankowski, właściciel placówki. W zamian, logo placówki pojawia się m.in. na klubowych materiałach promocyjnych.
Sport, a dokładnie piłkarzy Lecha Poznań wspierają też dentyści z kliniki stomatologicznej CERTUS DENT 2 w Poznaniu. To właśnie w ich placówce nakręcono film promujący jedną z klubowych akcji. W rolę dentysty wcielił się Manuel Arboleda. Film z gabinetu zobaczyło kilkadziesiąt tysięcy fanów „Kolejorza".

Wydawcy

Wydawniczymi zamiłowaniami pochwalili się w 2013 roku właściciele kliniki implantologicznej Śmigiel Stomatologia w Katowicach. W ramach budowania wizerunku i docenienia pacjentów Barbara i Tomasz Śmigiel będą wydawać magazyn dla pacjentów. - Magazyn będzie o stomatologii (ale ludzkimi słowami!), o naszych zainteresowaniach, o nowoczesnym sprzęcie, którym możemy się pochwalić, a także o naszych pracownikach i ich pasjach - zdradzają właściciele. Wiadomo już, że jedna z rubryk będzie przeznaczona na odpowiedzi na pytania pacjentów. Co ważne nazwę magazynu - „Silesia Smile", wymyślił w ramach konkursu jeden z pacjentów.

POLECAMY W SERWISACH