PARTNER PORTALU
partner portalu

Warsaw Dental Medica Show: jest moc?

ms
05-09-2019, 22:12
Warsaw Dental Medica Show: jest moc? Tomasz Szypuła, prezes zarządu Ptak Warsaw Expo
Robienie podsumowań po pierwszym dniu trzydniowej imprezy targowej nie należy do dobrych obyczajów, ale już obserwacje i porównania nie będą nie na miejscu, zważywszy, że jest do czego porównywać, oczywiście przede wszystkim do debiutu Warsaw Dental Medica Show sprzed roku.

To co wyróżnia WDMS w stosunku do podobnych imprez, od lat organizowanych w branży stomatologicznej, to zdecydowanie większa przestronność, którą mogą cieszyć się goście odwiedzający halę wystawienniczą w Centrum Targowo - Kongresowym Ptak Warsaw pod Nadarzynem.

Dla lekarzy dentystów to plus, łatwiej jest poruszać się wzdłuż ciągów komunikacyjnych, łatwiej jest przystanąć obok stanowiska, którego oferta w sposób szczególny wzbudza zainteresowanie zwiedzającego. Bez nadmiernego balastu pytających, wtrącających się i dotykających łatwiej jest o przeprowadzenie rzeczowych, wzajemnie korzystnych rozmów pomiędzy tymi co chcą wiedzieć, a tymi którzy tą wiedzą dysponują. Taki krajobraz potwierdza tezę, że nie liczba prowadzonych rozmów, a ich merytoryczna jakość powinna stanowić o rachunku nakładów i ewentualnych zysków czynionych zarówno przez odwiedzających, jak i odwiedzanych.

Ci, dla których goście targowi, przedzierający się w zwartych grupach pomiędzy wystawcami, świadczą o randze imprezy wystawienniczej - mogą być II edycją WDMS zawiedzeni. Nie w tym jednak rzecz. Na plus dla organizatorów zaliczyć trzeba fakt, że na długo przed godziną zero zadbali, aby informacja o WDMS trafiła do tych, którzy stomatologią w sposób szczególny się interesują. Do realizacji tego celu służyły precyzyjne narzędzia marketingowo – reklamowe stosowane coraz powszechniej w internecie. To stwarza dużą szansę na to, aby alejki pomiędzy stanowiskami wystawienniczymi przemierzały osoby mające do zrealizowania konkretny cel, a nie przeświadczone, że jak są targi - to i jakaś okazja się trafi, na przykład aby coś atrakcyjnego kupić.

Jak dowiaduje się infoDENT24pl, organizatorzy WDMS liczą na podwojenie liczby odwiedzających tę imprezę wobec stanu sprzed roku. Co to oznacza? Więcej niż 7 tys. odwiedzających. O ile więcej, tego nie sposób ocenić w trakcie realizacji przedsięwzięcia.

Ocenić za to można liczbę wystawców. Tych rok temu było 172, a w tym jest 197, czyli więcej. Natomiast powierzchnia wystawiennicza nie zmieniła się i sięga 20 tys. mkw.

Liczby te opisują w pewien sposób krajobraz tegorocznego WDMS. Dla porównania Krakdent dysponuje powierzchnią wystawienniczą rzędu 11 tys. mkw., na której w tym roku rozmieszczonych zostało ponad 450 wystawców. W ciągu trzech dni imprezy krakowskie targi odwiedziło 17 tys. gości. Wielu z Czech i Słowacji.

Z kolei na WDMS w zorganizowanych grupach przybywają lekarze dentyści z: Ukrainy, Białorusi, Litwy, Kazachstanu, Rosji i Gruzji. Ich obecność na terenach Centrum Targowo - Kongresowym Ptak Warsaw pod Nadarzynem w dużej mierze wynika ze starań organizatorów WDMS. Uważają oni, że stolica jest idealnym miejscem dla zagranicznych gości spoza wschodniej granicy Polski zainteresowanych ofertą dystrybutorów materiałów, narzędzi i sprzętu stomatologicznego, ale także tego wykorzystywanego w medycynie estetycznej. Doświadczenie z innych branż uczy, że propagowanie idei WDMS poza obszarem UE jest bardzo perspektywicznym kierunkiem rozwoju.

Zagraniczni goście nie tylko są zainteresowani ewentualnymi zakupami, ale także ofertą kongresową. Bariera językowa nie ma znaczenia, gdyż wykłady tłumaczone są z polskiego symultanicznie.

WDMS trwają. Warto zobaczyć co nowego wniosły do branży stomatologicznej i medycyny estetycznej.

Czytaj także: Warsaw Dental Medica Show ponownie - tego nie da się opowiedzieć

Dentysto: medycyna estetyczna na wyciągnięcie ręki

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
Warsaw Dental Medica Show  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.