PARTNER PORTALU
partner portalu

W walce o pacjenta warto zmienić nawet...nazwisko

kan
01-02-2017, 08:07
W walce o pacjenta warto zmienić nawet...nazwisko Dobra gra słów jest najlepszą reklamą, także dla gabinetu stomatologicznego (fot. pixabay)
Z takiego założenia wyszedł amerykański dentysta David Draper, który swój gabinet nazwał Better Dental. Dentyści z okolicy stwierdzili, że gra nieczysto i zaskarżyli go do izby lekarskiej. Skończyło się tak, że Draper zmienił nazwisko na Better, by nie zmieniać nazwy praktyki.

David Draper, dentysta z Północnej Karoliny, nazwał swoją praktykę Better Dental i straszliwie tym rozsierdził kolegów po fachu.  Nie minęło więcej jak kilka miesięcy, a dentyści z okolicy zaczęli się skarżyć do lokalnej izby lekarskiej, że są poszkodowani, gdyż nazwa gabinetu Drapera  sugeruje pacjentom, że oni sami gorzej leczą. Ta nieuczciwa reklama daje mu niezasłużone korzyści, bo pacjenci chętniej wybierają jego usługi.

Izba lekarska zbadała sprawę i przychyliła się do protestów dentystów. Poleciła Draperowi zmianę nazwy gabinetu, zlikwidowanie strony internetowej i zmianę logo.

Draper jednak broni nie złożył. Naradził się z prawnikiem i zmienił nazwisko na Better. Teraz nazwie Better Dental nikt już nie może zarzucić nieuczciwego marketingu. Żona nie była do końca zachwycona pomysłem, ale go w końcu zaakceptowała, chociaż  wraz z dziećmi nazwiska nie zmieniła.

David Draper zaś w chwili szczerości przyznaje, że ma teraz trudności z przedstawianiem się. Mimo wszystko  dr Better nie przechodzi łatwo mu przez usta.

Więcej: 6abc.com

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
konkurencja   Stany Zjednoczone   dentysta  

POLECAMY W SERWISACH