PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Turystyka stomatologiczna: podstawowe zasady konstruowania oferty

ms
24-06-2015, 11:05
Turystyka stomatologiczna: podstawowe zasady konstruowania oferty Turystyka stomatologia jest komplementarna (foto: pixabay)
Nie różnicuj cenników - to podstawowa zasada, która powinna obowiązywać właściciela gabinetu stomatologicznego podczas konstruowania oferty dla cudzoziemców, podstawowa, ale nie jedyna.

- Nie można tworzyć cenników z wyższymi stawkami realizacji usług dla obcokrajowców, przyjeżdżających na leczenie do Polski – przekonywał Marcin Cikorski z Kliniki Uzdrowiskowej "Pod Tężniami" w Ciechocinku podczas konferencji zorganizowanej przez Kujawsko - Pomorską Organizację Pracodawców Lewiatan.

- Powodów do respektowania zasady jednolitych cen jest kilka – dowodził Marcin Cikorski. Po pierwsze, w dobie powszechnie dostępnych translatorów każdy, nie znający nawet języka polskiego, bez trudu może dostrzec niespójność oferty. W takim przypadku potencjalny pacjent z pewnością zrezygnuje z przyjazdu do placówki medycznej różnicującej ceny. Co gorsza taka sytuacja psuje wizerunek całej branży, odstrasza zainteresowanych leczeniem zębów w Polsce.

Wybielanie zębów, implanty, zabiegi chirurgiczne wiążą się z pobytem w hotelu, często powiązane są z typowo turystycznym zwiedzaniem regionu. Pacjent nierzadko przyjeżdża na leczenie z całą rodziną, niekoniecznie zainteresowaną restytucją uzębienia. Każdy z cudzoziemców chce optymalnie wykorzystać czas spędzony za granicą. O takich zależnościach trzeba pamiętać przy konstruowaniu oferty na internetowych stronach praktyk stomatologicznych.

Warto szczegółowo przygotować propozycje w porozumieniu z przedstawicielami branży turystycznej, głównie hotelarskiej, ale nie tylko. Wskazane jest powiązanie oferty z zakresu stomatologii z zabiegami np. rehabilitacyjnymi, odnowy biologicznej.

- Nasi partnerzy dopiero uczą się wspólnego pakietowania usług - informuje Agnieszka Lange-Olszewska, dyrektor generalna Kujawsko - Pomorskiej Organizacji Pracodawców Lewiatan.

źródło: bydgoszcz.tvp.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.