PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Siła marketingowa kartki pocztowej

smn
31-05-2017, 07:59
Siła marketingowa kartki pocztowej Tradycyjna przesyłka pocztowa to dobry sposób na pozyskanie nowych pacjentów (fot. pixabay)
Średnio każda praktyka traci rocznie 8-10 proc. stałych pacjentów. Jak co najmniej taką samą liczbę pacjentów pozyskać?

Część z 8-10 proc. pacjentów, którzy zmieniają dentystę wyprowadza się lub ma inne powody, by szukać nowego lekarza. To oznacza, że aby utrzymać bieżące dochody praktyka musi znaleźć co najmniej równą lub większą liczbę nowych pacjentów niż te 8-10 proc.

Najlepiej zastosować nieustający marketing, a jedną z jego form - szczególnie skuteczną w przypadku dentysty jest wysyłanie kartek pocztowych. Nie jest to gołosłowne twierdzenie, bowiem analizy efektywności dowodzą, że 40 proc. konsumentów robi zakupy zachęcona tą właśnie formą marketingu, zaś 56 proc. osób, twierdzi że jest to marketing budzący najwięcej zaufania.

Poniżej bilans akcji marketingowej prowadzonej przez  praktykę stomatologiczną w Stanach Zjednoczonych.

Miejscowość Apex w Północnej Karolinie 
50 nowych pacjentów co miesiąc
Zasięg akcji wysyłkowej: gospodarstwa domowe ze średnim rocznym dochodem  75 000 dolarów
Intensywność: 6 tys. kartek pocztowych wysyłanych miesięcznie
Wynik  kampanii:  50 nowych pacjentów miesięcznie

Wysyłanie kartek pocztowych trwało przez siedem miesięcy.  Nadawano je co miesiąc do tych samych 6 000 osób. Nie przypadkiem, bowiem jeśli odbiorcy widzą stale powtarzaną akcję , to dochodzą do wniosku że mają do czynienie z odpowiedzialnym, godnym zaufania dentystą.

 

Więcej: dentaleconomics.com

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
dentysta   pacjent   marketing stomatologiczny  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.