PARTNER PORTALU
partner portalu

Rok pełen wyzwań

Katarzyna Borcz
23-12-2013, 08:54
Rok pełen wyzwań Amadar: rozszerzenie asortymentu, reorganizacja struktury, nowe marki (foto: infoDENT24.pl)
Rozszerzenie asortymentu, reorganizacja struktury, nowe marki. Zmiany, jakie Amadar wprowadził w tym roku w życie mają na celu optymalne dostosowanie oferty do potrzeb stomatologów i wzmocnienie pozycji firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

Nowoczesność i oszczędność
W mijającym roku branża stomatologiczna nadal odczuwała skutki niedawnego kryzysu. Dentyści z rezerwą podchodzili do dużych inwestycji, niejednokrotnie ograniczając ich zakres lub wręcz odsuwając w czasie na kolejne lata. Jednocześnie dało się zaobserwować rosnące zainteresowanie nowymi technologiami w stomatologii. Podczas tegorocznych targów IDS w Kolonii stoiska prezentujące systemy CAD/CAM , aparaty 3D i oprogramowanie do nich, cieszyły się największym zainteresowaniem lekarzy. Do najbardziej obleganych należało stoisko niemieckiej firmy Sirona, której CAD/CAM Cerec oferuje w Polsce Amadar. Również w Polsce rośnie popularność takich rozwiązań - tegoroczny wynik sprzedaży systemu CEREC pozwala prognozować dynamiczny wzrost w nadchodzących latach.

Wzrosła liczba lekarzy poszukujących niedrogich rozwiązań do gabinetów. Wychodząc im naprzeciw, Amadar rozszerzył ofertę o tańsze, ale sprawdzone i bezpieczne marki unitów i autoklawów. W ten sposób powstało portfolio produktów, pozwalających nam dopasować ofertę praktycznie do każdego budżetu. Dla klientów, którym zależy na optymalizacji kosztów stworzyliśmy ofertę Finansowanie AMADAR, która pozwala szybko i bez zbędnych formalności uzyskać środki na zakup sprzętu.

Rok zmian
Bez przesady można stwierdzić, że 2013 r. był dla AMADAR rokiem pełnym wyzwań. Założona 16 lat temu firma od początku koncentrowała się na sprzęcie stomatologicznym: unitach, radiologii, autoklawach, stopniowo rozszerzając ofertę o nowe marki i produkty (m.in. CAD/CAM, mikroskopy, lasery, itd.). Sprzęt nadal pozostaje zasadniczą częścią naszej działalności, jednak w odpowiedzi na potrzeby rynku w tym roku zarząd postanowił rozszerzyć ją o materiały stomatologiczne. Dzięki temu w tej chwili może kompleksowo zaopatrywać gabinety i kliniki stomatologiczne zarówno w sprzęt, jak i w towary szybko rotujące.

Decyzja ta pociągnęła za sobą szereg innych zmian - przekształcono magazyn sprzętu w nowoczesne centrum logistyczno-szkoleniowe, realizujące zamówienia klientów oraz oferujące szkolenia dla lekarzy, a także pracowników firmy, dealerów, serwisantów.
Wdrożono system CRM, który ułatwia realizację zamówień i kontakt z klientami.
Uruchomiono infolinię obsługującą zamówienia na materiały stomatologiczne. Rozszerzono sieć Regionalnych Doradców Klienta, odwiedzających regularnie gabinety.

Liczą się relacje
Dobry kontakt z lekarzami jest dla Amadaru bardzo ważny. To dlatego jako jedyna firma w branży ma aż 7 salonów w całej Polsce. Lekarze mogą tam w komfortowych warunkach obejrzeć i wypróbować sprzęt, a także wziąć udział w ciekawych szkoleniach. W obliczu spadającej frekwencji na targach branżowych atut w postaci 7 oddziałów wydaje się mieć szczególnie duże znaczenie.

Nowe wyzwania
Nadchodzący rok będzie z pewnością bardzo intensywny. Planowany jest  dalszy rozwój asortymentu materiałów. Pojawią się również nowości sprzętowe. Zostanie także rozszerzona oferta szkoleń i kursów. Dostarczając stomatologom kompleksowe rozwiązania, poparte fachowym doradztwem doświadczonych pracowników firmy, w 2014 roku Amadar będzie umacniać się na pozycji lidera w branży stomatologicznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
Katarzyna Borcz   rynek stomatologiczny   Amadar  

POLECAMY W SERWISACH