PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Przemysław Uliasz: nie wierzę w zwycięstwo nad dentofobią, ale broni nie składam

ŁS
05-02-2014, 07:49
Przemysław Uliasz: nie wierzę w zwycięstwo nad dentofobią, ale broni nie składam Przemysław Uliasz: nie wierzę w zwycięstwo nad dentofobia, ale broni nie składam (Fot. archiwum prywatne)
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej PRIMA-DENT uruchomił platformę ze specjalną aplikacją, którą umożliwia użytkownikom internetu wybór najsympatyczniejszego dentysty oraz podzielenie się wrażeniami z ostatniej wizyty w gabinecie stomatologicznym. Wraz z platformą startuje konkurs dla pacjentów pod hasłem: „Kocham mojego dentystę?”. - Jednym z celów akcji jest walka z dentofobią - wyjaśnia infoDENT24.pl lek. dent. Przemysław Uliasz, właściciel placówki.

Łukasz Sowa, infoDENT24.pl: „Kocham mojego dentystę?" - odważnie, ale dlaczego ze znakiem zapytania?

Przemysław Uliasz, właściciel PRIMA-DENT: „Kocham mojego dentystę" to hasło, którego używamy od lat i takie nadruki pojawiały się już na różnych gadżetach np. piłkach plażowych , czapeczkach etc. Pytając pacjentów o ich opinie na temat obsługi zabiegu i jakości usług zdajemy sobie sprawę, że nie muszą być one zawsze pozytywne. Stąd, też pytanie: „Czy kocham mojego dentystę i jak mocno?"

infoDENT24.pl: Jaki jest cel akcji?

Przemysław Uliasz: Celem akcji jest ułatwienie pacjentom wyboru lekarza, a także mobilizacja lekarzy i personelu do jak najlepszej obsługi pacjentów. Konkurs ma również „drugie dno" ponieważ lekarz, który zbierze największą ilość najlepszych opinii, zostanie nagrodzony przez PRIMA-DENT.

infoDENT24.pl: Na czym dokładnie polega akcja?

Przemysław Uliasz: W przeciągu dwudziestu dni od wizyty, każdy pacjent może wyrazić opinię i zgłosić ją do konkursu. Wystarczy polubić fanpage PRIMA-DENT na portalu Facebook, a następnie zamieścić recenzję - pozytywną lub negatywną.

infoDENT24.pl: Zachęcacie pacjentów do udziału przekonując, że ich opinie kształtują nie tylko markę PRIMA-DENT, ale przede wszystkim jakość kolejnej wizyty każdego pacjenta. Czy nie obawia się Pan, że za co drugą opinią oddaną w konkursie będzie krył się Barejowy trener Jarząbek?

Przemysław Uliasz: Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że wiele osób może uznać recenzje w stylu wspomnianego „łubu dubu, łubu dubu niech nam żyje prezes naszego klubu..." za prostą drogę do zwycięstwa. Będziemy jednak na bieżąco monitorować przebieg konkursu i dokładać wszelkich starań, żeby to merytoryczność pozostała kryterium rozstrzygającym.

infoDENT24.pl: A może pacjent nie musi „słodzić" aby wygrać?

Przemysław Uliasz: Pacjent z pewnością nie musi „słodzić", gdyż, jak już wspomniałem, będziemy oceniać najbardziej merytoryczne opinie. Ponieważ chcemy ustosunkować się do każdej, zwłaszcza negatywnej opinii, poruszone przez pacjentów problemy zostaną dokładnie omówione na stronach konkursu, gdzie będziemy także udzielać odpowiedzi na zasadzie forum dyskusyjnego.

infoDENT24.pl: Specjalnie dla celów konkursu powstała dedykowana aplikacja, akcja promowana jest również na stronie internetowej sieci PRIMA-DENT oraz na Facebooku. Kolejny dowód, że promocja usług stomatologicznych to działania mocno zintegrowane.

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.