PARTNER PORTALU
partner portalu

Przemysław Uliasz: nie wierzę w zwycięstwo nad dentofobią, ale broni nie składam

ŁS
05-02-2014, 07:49
Przemysław Uliasz: nie wierzę w zwycięstwo nad dentofobią, ale broni nie składam Przemysław Uliasz: nie wierzę w zwycięstwo nad dentofobia, ale broni nie składam (Fot. archiwum prywatne)
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej PRIMA-DENT uruchomił platformę ze specjalną aplikacją, którą umożliwia użytkownikom internetu wybór najsympatyczniejszego dentysty oraz podzielenie się wrażeniami z ostatniej wizyty w gabinecie stomatologicznym. Wraz z platformą startuje konkurs dla pacjentów pod hasłem: „Kocham mojego dentystę?”. - Jednym z celów akcji jest walka z dentofobią - wyjaśnia infoDENT24.pl lek. dent. Przemysław Uliasz, właściciel placówki.

Łukasz Sowa, infoDENT24.pl: „Kocham mojego dentystę?" - odważnie, ale dlaczego ze znakiem zapytania?

Przemysław Uliasz, właściciel PRIMA-DENT: „Kocham mojego dentystę" to hasło, którego używamy od lat i takie nadruki pojawiały się już na różnych gadżetach np. piłkach plażowych , czapeczkach etc. Pytając pacjentów o ich opinie na temat obsługi zabiegu i jakości usług zdajemy sobie sprawę, że nie muszą być one zawsze pozytywne. Stąd, też pytanie: „Czy kocham mojego dentystę i jak mocno?"

infoDENT24.pl: Jaki jest cel akcji?

Przemysław Uliasz: Celem akcji jest ułatwienie pacjentom wyboru lekarza, a także mobilizacja lekarzy i personelu do jak najlepszej obsługi pacjentów. Konkurs ma również „drugie dno" ponieważ lekarz, który zbierze największą ilość najlepszych opinii, zostanie nagrodzony przez PRIMA-DENT.

infoDENT24.pl: Na czym dokładnie polega akcja?

Przemysław Uliasz: W przeciągu dwudziestu dni od wizyty, każdy pacjent może wyrazić opinię i zgłosić ją do konkursu. Wystarczy polubić fanpage PRIMA-DENT na portalu Facebook, a następnie zamieścić recenzję - pozytywną lub negatywną.

infoDENT24.pl: Zachęcacie pacjentów do udziału przekonując, że ich opinie kształtują nie tylko markę PRIMA-DENT, ale przede wszystkim jakość kolejnej wizyty każdego pacjenta. Czy nie obawia się Pan, że za co drugą opinią oddaną w konkursie będzie krył się Barejowy trener Jarząbek?

Przemysław Uliasz: Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że wiele osób może uznać recenzje w stylu wspomnianego „łubu dubu, łubu dubu niech nam żyje prezes naszego klubu..." za prostą drogę do zwycięstwa. Będziemy jednak na bieżąco monitorować przebieg konkursu i dokładać wszelkich starań, żeby to merytoryczność pozostała kryterium rozstrzygającym.

infoDENT24.pl: A może pacjent nie musi „słodzić" aby wygrać?

Przemysław Uliasz: Pacjent z pewnością nie musi „słodzić", gdyż, jak już wspomniałem, będziemy oceniać najbardziej merytoryczne opinie. Ponieważ chcemy ustosunkować się do każdej, zwłaszcza negatywnej opinii, poruszone przez pacjentów problemy zostaną dokładnie omówione na stronach konkursu, gdzie będziemy także udzielać odpowiedzi na zasadzie forum dyskusyjnego.

infoDENT24.pl: Specjalnie dla celów konkursu powstała dedykowana aplikacja, akcja promowana jest również na stronie internetowej sieci PRIMA-DENT oraz na Facebooku. Kolejny dowód, że promocja usług stomatologicznych to działania mocno zintegrowane.

POLECAMY W SERWISACH