• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Promocja gabinetu: Social media czy strona internetowa?

22-11-2012, 05:59
Promocja gabinetu: Social media czy strona internetowa? (źródło: thewealthydentist.com)
Promocja gabinetu: Social media czy strona internetowa? (źródło: thewealthydentist.com)
Opinie Jima du Molina, znanego specjalisty od internetowego marketingu stomatologicznego w USA, warto poznać. Tym razem zastanawia się on, czy dentyści powinni rezygnować z tradycyjnych stron internetowych na rzecz mediów społecznościowych.

Jim du Molin, zauważa, że amerykańscy stomatolodzy coraz częściej, zafascynowani możliwościami Facebooka, Google + czy Yelp, zaniedbują czy wręcz rezygnują z prowadzenia witryn internetowych. Zdaniem autora, niesłusznie. - Promocja gabinetu poprzez tradycyjną www, w dalszym ciągu jest bardzo dobrym rozwiązaniem, ale w czasach gdy 30 proc. użytkowników smarfonów, kupuje je ze względu na przyjazny dostęp do internetu, dentysta nie może zapominać o mobilnej wersji witryny - przekonuje.
Promocja gabinetu: 9 powodów, dla których warto jeszcze posiadać tradycyjną stronę internetową:

1. SEO

Strony internetowe "pozycjonują się" w wyszukiwarkach lepiej niż profile zamieszczane w mediach społecznościowych. Jeżeli dentysta na witrynie umieści rozbudowaną informację o przeprowadzanych zabiegach i dobrze opisze słowa kluczowe ma większą szansę, że potencjalny pacjent odnajdzie go w sieci. Popularne wyszukiwarki nie indeksują bowiem wszystkich fraz publikowanych w mediach społecznościowych. Nawet jeżeli opiszemy w nich jakimi fachowcami jesteśmy, użytkownik nie znajdzie tej informacji, ponieważ większość social mediów oddaje jedynie nazwę praktyki.

 

2. Promocja 24/7

Strona internetowa pracuje dla dentysty, nawet gdy ten śpi. I nawet jeżeli nie chce być budzony w środku nocy. Dobrze aby pacjent, którego rozbolał ząb, znalazł w sieci informację, że z samego rana stomatolog pomoże mu najlepiej jak tylko potrafi.

Czytaj także:
Dentysta na Facebooku: Pięć typów fanów, których potrzebuje
Gabinet w wersji lajt
Kontrowersje: 10 powodów, dla których dentysta NIE powinien używać Facebooka
7 grzechów głównych stron internetowych gabinetów

3. Polecenia

Strona internetowa ułatwia ich czytelnikom polecanie usług znajomym.  Łatwiej im odesłać bliską osobę do witryny niż próbować wyliczać zakres usług, czy wyjaśniać dojazd do gabinetu.

 

4. Zarządzanie reputacją

Posiadanie strony sprawia, że dentysta jest "Panem swojego losu" i nie zależy od nikogo. Nikt nie chce być łączony z negatywnymi wydarzeniami. Atak hakerów na Facebooka? Kradzież danych? Właściciel www może spać spokojnie.

SŁOWA KLUCZOWE
bizDENT   Jim Du Molin   Reklama i marketing  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.