PARTNER PORTALU
partner portalu

Promocja gabinetu: Social media czy strona internetowa?

22-11-2012, 05:59
Promocja gabinetu: Social media czy strona internetowa? (źródło: thewealthydentist.com)
Promocja gabinetu: Social media czy strona internetowa? (źródło: thewealthydentist.com)
Opinie Jima du Molina, znanego specjalisty od internetowego marketingu stomatologicznego w USA, warto poznać. Tym razem zastanawia się on, czy dentyści powinni rezygnować z tradycyjnych stron internetowych na rzecz mediów społecznościowych.

Jim du Molin, zauważa, że amerykańscy stomatolodzy coraz częściej, zafascynowani możliwościami Facebooka, Google + czy Yelp, zaniedbują czy wręcz rezygnują z prowadzenia witryn internetowych. Zdaniem autora, niesłusznie. - Promocja gabinetu poprzez tradycyjną www, w dalszym ciągu jest bardzo dobrym rozwiązaniem, ale w czasach gdy 30 proc. użytkowników smarfonów, kupuje je ze względu na przyjazny dostęp do internetu, dentysta nie może zapominać o mobilnej wersji witryny - przekonuje.
Promocja gabinetu: 9 powodów, dla których warto jeszcze posiadać tradycyjną stronę internetową:

1. SEO

Strony internetowe "pozycjonują się" w wyszukiwarkach lepiej niż profile zamieszczane w mediach społecznościowych. Jeżeli dentysta na witrynie umieści rozbudowaną informację o przeprowadzanych zabiegach i dobrze opisze słowa kluczowe ma większą szansę, że potencjalny pacjent odnajdzie go w sieci. Popularne wyszukiwarki nie indeksują bowiem wszystkich fraz publikowanych w mediach społecznościowych. Nawet jeżeli opiszemy w nich jakimi fachowcami jesteśmy, użytkownik nie znajdzie tej informacji, ponieważ większość social mediów oddaje jedynie nazwę praktyki.

 

2. Promocja 24/7

Strona internetowa pracuje dla dentysty, nawet gdy ten śpi. I nawet jeżeli nie chce być budzony w środku nocy. Dobrze aby pacjent, którego rozbolał ząb, znalazł w sieci informację, że z samego rana stomatolog pomoże mu najlepiej jak tylko potrafi.

Czytaj także:
Dentysta na Facebooku: Pięć typów fanów, których potrzebuje
Gabinet w wersji lajt
Kontrowersje: 10 powodów, dla których dentysta NIE powinien używać Facebooka
7 grzechów głównych stron internetowych gabinetów

3. Polecenia

Strona internetowa ułatwia ich czytelnikom polecanie usług znajomym.  Łatwiej im odesłać bliską osobę do witryny niż próbować wyliczać zakres usług, czy wyjaśniać dojazd do gabinetu.

 

4. Zarządzanie reputacją

Posiadanie strony sprawia, że dentysta jest "Panem swojego losu" i nie zależy od nikogo. Nikt nie chce być łączony z negatywnymi wydarzeniami. Atak hakerów na Facebooka? Kradzież danych? Właściciel www może spać spokojnie.

SŁOWA KLUCZOWE
bizDENT   Jim Du Molin   Reklama i marketing  

POLECAMY W SERWISACH