PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Poznaj opinię pacjentów na temat twojej praktyki dentystycznej

en
12-07-2016, 10:21
Poznaj opinię pacjentów na temat twojej praktyki dentystycznej Dobra ankieta wiele mówi o praktyce dentystycznej (fot. pixabay)
Warto poznać opinię pacjentów o tym jak funkcjonuje gabinet dentystyczny. Ich opinia może być przydatna w usprawnianiu działania praktyki dentystycznej. Jak to zrobić najlepiej, radzi Roger P. Levin, właściciel firmy konsultingowej świadczącej usługi dla stomatologów.

Zdecydowanie tak
Ułóż prosty kwestionariusz. Przygotuj listę pytań w takiej formie, by pacjent wypełniając ankietę mógł szybko ją wypełnić zaznaczając lub podkreślając właściwą odpowiedź, można ją także umieścić na stronie internetowej gabinetu, albo rozsyłać e-mailem.

Pytaj o przyjazność personelu, komfort, udogodnienia, urządzenie gabinetu, czas oczekiwania – o wszystko co wiąże się z jakością wizyty w gabinecie. Poza pytań zamkniętych zostaw także miejsce na indywidualny komentarz.

Zdecydowanie nie
Nie zakładaj, że brak wiadomości to dobre wiadomości. Możesz myśleć, że pacjenci będą narzekać, gdy coś ich zirytuje lub rozczaruje. W rzeczywistości wiele osób będzie unikać robienia negatywnych komentarzy, do czasu gdy coś w wyjątkowy sposób nie zacznie im przeszkadzać.

Nawet jeśli zdecydujesz się nie wprowadzać kwestionariusza, umieść przy rejestracji niewielkie ulotki, na których każdy pacjent będzie mógł krótko wyrazić opinię.

Więcej: drbicuspid.com

POLECAMY W SERWISACH