• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Polak Krzysztof Powolny pokieruje polityką rozwoju Acteon w 30 krajach

ms
27-04-2018, 10:08
Polak Krzysztof Powolny pokieruje polityką rozwoju Acteon w 30 krajach Krzysztof Powolny (foto: archiwum)
Krzysztof Powolny będzie odpowiedzialny za politykę rozwoju firmy Acteon w 30 krajach w: Europie Środkowej, Rosji, Turcji Izraelu i Azji Środkowej.

Zadaniem Polaka ma być tworzenie oraz wdrożenie strategii marketingowych dla produktów dedykowanych nowoczesnym klinikom stomatologicznym takich jak tomografy CBCT, urządzenia piezochirurgiczne i narzędzia dentystyczne.
 
Mówi się o zwiększeniu oferty edukacyjnej dla polskich dentystów oraz stworzeniu nowych możliwości dla wykładowców.

Krzysztof Powolny jest związany z francuską korporacją Acteon Group od września 2015 r., do tej pory kierował reorganizacją i rozwojem biznesu firmy Acteon w Europie Środkowej. Teraz - jako general manager - będzie odpowiedzialny za działania marketingowe w krajach Europy Środkowej oraz w Rosji, Turcji, Izraelu i kilkunastu państwach Azji Środkowej. Jest pierwszym Polakiem na tak wysokim szczeblu struktury firmy obecnej na ponad 100 światowych rynkach.

- Traktuję to jako uznanie dla dotychczasowych działań w tej części świata. Od lat konsekwentnie udoskonalamy nasze technologie, zwiększamy sieć dystrybucji, co najważniejsze - pomagamy lekarzom się rozwijać. Rola marketingowego centrum marki w tej części świata, będzie miała nie tylko wymiar biznesowy, ale zapowiada także praktyczne korzyści dla polskich stomatologów i wykładowców, przede wszystkim możliwość szerszego transferu myśli naukowej oraz lepszą ofertę szkoleniową - wyjaśnia Krzysztof Powolny.

Krzysztof Powolny doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie Pfizer, w której przeszedł przez wszystkie szczeble kariery, od stanowiska przedstawiciela medycznego poprzez kierownika produktu, aż po pozycję kierownika ds. rozwoju biznesu. W 2004 r. objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w Fujifilm Polska, a w 2010 r. - stanowisko dyrektora regionu Europy Centralno-Środkowej, będąc odpowiedzialnym za Polskę, Czechy i Słowację, w której stworzył efektywny i dynamiczny zespół specjalistów i innowacyjne programy marketingowe.

Dzięki jego pomysłom i zaangażowaniu, sprzedaż produktów Fujifilm rosła z roku na rok, a firma osiągnęła pozycję rynkowego lidera. Oprócz wyższych studiów magisterskich, ukończył Podyplomowe Studium Marketingu na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz studia MBA organizowane przez The Nottingham Trent University i Akademię Ekonomiczną w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
Acteon  

POLECAMY W SERWISACH