• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Po co dentyście Facebook

en
19-07-2017, 11:06
Po co dentyście Facebook Jakie korzyści daje dentyście Facebook? (fot. pixabay)
Marketing i sztuka reklamy to nie są kwalifikacje lekarza dentysty, a jednak powinien przyswoić elementarną choćby wiedzę i z tej dziedziny, bo bez niej trudno obecnie budować markę swojego gabinetu stomatologicznego.

Portal dla stomatologów dentistryiq.com odpowiada na pytania, które dentyści najczęściej zadają, gdy mierzą się z koniecznością prowadzenia własnej kampanii marketingowej.

Jeśli dentysta prowadzi blog, to jak często powinien na  nim robić wpisy?
Tak często jak istnieje ku temu potrzeba, ale najlepiej co najmniej dwa razy w miesiącu i należy być w tym konsekwentnym. Blogowanie daje możliwość edukowania pacjentów na temat znaczenia zdrowia jamy ustnej, informowania ich o kompetencjach i umiejętnościach dentysty, przypominania o usługach jakie świadczy i podtrzymywaniu zaufania.

Który z kanałów  marketingowych w internecie  jest najskuteczniejszy? 
Każdy z kanałów marketingowych służy dobrze określonym celom, tak więc wybór zależy od celu jaki ma być osiągnięty. Facebook i inne media społecznościowe pomagają kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku, a także budowaniu relacji z obecnymi pacjentami.

Kampanie mailingowe pozwalają docierać do pacjentów o szczególnych potrzebach, na przykład do tych którzy wymagają leczenia implantologicznego. 

GoogleAds przyciąga nowych pacjentów.

Blogging daje możliwość dobrego zaprezentowania wiedzy i umiejętności. W gruncie rzeczy wszystkie razem działają najskuteczniej. Co ważne, marketing tworzy markę niezależnie od konkurencji.

Jak najszybciej osiągnąć dobre wyniki?
Marketing internetowy to nie sprint na krótkim dystansie, bardziej przypomina bieg w maratonie. Daje wyniki szybciej niż inne metody promocji jednak jak każda solidna strategia wymaga czasu. Na przykład, celowa kampania mailingowa zajmuje kilka miesięcy. Przede wszystkim należy zidentyfikować pacjentów, do których będzie kierowana, następnie należy określić co sprawia, że nie decydują się na leczenie, po czym przychodzi pora na napisanie szkicu listów, które będą wysyłane w określonych przedziałach czasu i w końcu można się spodziewać wyników. 

Czy korzystanie z Facebooka rzeczywiście pomaga rozwijać praktykę?
Facebook jest nieoceniony jeśli chodzi o budowanie trwałej i pełnej zaufania relacji z obecnymi i przyszłymi pacjentami. Strona internetowa ma bardziej oficjalny charakter, podczas gdy Facebook pozwala na bardziej osobisty kontakt. Kiedy pacjenci widzą zdjęcie personelu gabinetu stomatologicznego na przyjęciu, czy krótki filmik pokazujący dentystę serdecznie żegnającego się z trzylatkiem, który właśnie skończył wizytę, przekonują się, że ich lekarz to sympatyczna osoba, a nie demon uzbrojony w wiertło. Bez Facebooka dentysta jest tylko osobą, która sprawdza stan jamy ustnej raz - dwa razy do roku, z Facebookiem staje się godnym zaufania lekarzem, pod którego opieką pacjenci są przez okrągłe 12 miesięcy.

Więcej:  dentistryiq.com

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.