• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Pięć powodów, dla których warto stawiać na: Facebooka, Twittera, G+...

ms
27-05-2015, 08:06
Pięć powodów, dla których warto stawiać na: Facebooka, Twittera, G+... Facebook wzmacnia praktykę dentystyczną (foto: freedigitalphotos)
Niezależnie jak dobrze prosperuje praktyka dentystyczna, której reputacja oparta jest przede wszystkim na jakości realizowanych usług, bez wsparcia mediów społecznościowych utrzymywanie pozycji na rynku będzie coraz trudniejsze.
Tak przynajmniej uważa Gary Moore z amerykańskiej agencji promocyjnej PennWell Dental Division, podając pięć powodów, dla których powinniśmy zwrócić baczną uwagę na to co przynoszą nam social media.

Rozwijanie nieformalnych więzi
Regularne używanie Facebooka, Twittera, G+ wzmacnia relacje pomiędzy dentystą a jego pacjentami. Stają się one bliskie, a to w wyniku dzielenia się ze znajomymi często nieformalnymi informacjami.

Efektywny kanał kontaktu z pacjentami
Media społecznościowe można wykorzystać jako szybki kanał kontaktu z pacjentami. Wielu z nich, oczywiście szczególnie młodzi ludzie, wiadomości na portalach społecznościowych śledzi pilniej niż pocztę email. W szczególnych przypadkach: jak chociażby zmiana godzin przyjęć ze względów losowych - social media stanowić mogą dodatkowy wartościowy system komunikowania się z pacjentami.

Wyższy ranking, wyższa pozycja w wyszukiwarkach
W miarę gdy konta gabinetu stomatologicznego w mediach społecznościowych piąć się będą w statystykach w górę, bardziej widoczna dla potencjalnych pacjentów (nie tylko dla tych regularnie korzystających z Facebooka, Twiterra lub G+) stanie się także strona internetowa właściciela praktyki lekarskiej.

Przystępny cenowo, a nawet darmowy marketing
Wynajęcie wyspecjalizowanej agencji, zajmującej się promowaniem firm za pośrednictwem mediów społecznościowych, dla większości właścicieli gabinetów dentystycznych wydaje się zbyt kosztownym rozwiązaniem. Taka inwestycja może jednak przynieść wysoką stopę zwrotu.
Samodzielne zarządzanie kontami na Facebooku i Twitterze to w zasadzie bezinwestycyjne działania marketingowe. Pamiętać jednak należy, że aktywność w internecie przynosi efekty tylko wówczas, gdy jest prowadzona systematycznie i dostarcza czytelnikom użytecznych informacji.

Określone nakłady, bez względu na wielkość grupy docelowej
W odróżnieniu od tradycyjnego marketingu, kanały social media udostępniają stałe narzędzia dotarcia do potencjalnego pacjenta i to bez względu na wielkość zaangażowanych środków finansowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.