PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Pacjent szukając dentysty wybiera ... siłę marki!

smn
14-09-2017, 07:59
Pacjent szukając dentysty wybiera ... siłę marki! Zdobycie pacjenta to obecnie skomplikowane zadanie (fot. pixabay)
Medicover wprowadził zmiany w wystroju wnętrz swoich placówek, które zaprojektowano tak,by dostosować się do oczekiwań klientów i do strategii marki. Do zdobywania nowych pacjnetów wysokie kwalifikacje dentystów już nie wystarczają. 


Pacjent, który szuka dentysty, poza profesjonalizmem lekarza i jakością usługi zwraca też uwagę na komfort gabinetu, poczucie bezpieczeństwa oraz... siłę marki. Na tym polega nowość, że budowanie spójnej marki w medycynie jest równie ważne, jak w innych branżach.  Chodzi o to, by dostarczana usługa była zawsze takiej samej jakości – niezależnie od terminu wizyty czy placówki, którą odwiedza pacjent. Zaufanie i przywiązanie klientów budują nawet drobne rzeczy, takie jak właściwe oznakowania w gabinecie, gorąca kawa, bliskość parkingu czy profesjonalna wizytówka, informuje portal biznes.newseria.pl.

– Na silną markę medyczną składa się wiele czynników, nie zawsze oczywistych. Są to wszystkie doświadczenia po stronie pacjenta. Komunikacja marki i jej tożsamość muszą być spójne we wszystkich punktach: call center, strona internetowa, wizytówki, fartuch lekarza, gabinet i cała infrastruktura, która do tego gabinetu prowadzi – poprzez garaż, parking i rejestrację – mówi agencji Newseria Biznes Dorota Haller, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Medicover Polska.

Dużą rolę odgrywa także sposób, w jaki sposób lekarz się komunikuje z pacjentem. Stomatologia nie kojarzy się bezpośrednio z przyjemnością, tym większe więc wyzwanie, by stworzyć środowisko, w którym pacjent będzie się czuł komfortowo.

Na podstawie szeregu badań i ankiet przeprowadzonych wśród pacjentów Medicover zmienił wystrój placówek. Zmiany zostały zaprojektowane tak, żeby dostosować się do oczekiwań klientów i do strategii marki. Chodziło o to, żeby pacjenci widzieli siłę Medicover i  holistyczne podejście firmy do opieki zdrowotnej. 

Nowe podejście marki zakłada m.in. wprowadzenie zakresu oferty na witrynach, jasne oznaczenie wejść do poszczególnych linii biznesowych (Apteka Medicover, Medicover Stomatologia, Medicover Optyk, Centrum Medicover), a także wprowadzenie nowej ikony marki – motywu drzewa. Zgodnie z tymi trendami będą modernizowane istniejące placówki, a także budowane nowe, m.in. dwa centra w Warszawie, których otwarcia zaplanowano na październik tego roku i I kwartał 2018 roku, informuje biznes.newseria.pl.

Więcej: biznes.newseria.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.