PARTNER PORTALU
partner portalu

Pacjent szukając dentysty wybiera ... siłę marki!

smn
14-09-2017, 07:59
Pacjent szukając dentysty wybiera ... siłę marki! Zdobycie pacjenta to obecnie skomplikowane zadanie (fot. pixabay)
Medicover wprowadził zmiany w wystroju wnętrz swoich placówek, które zaprojektowano tak,by dostosować się do oczekiwań klientów i do strategii marki. Do zdobywania nowych pacjnetów wysokie kwalifikacje dentystów już nie wystarczają. 


Pacjent, który szuka dentysty, poza profesjonalizmem lekarza i jakością usługi zwraca też uwagę na komfort gabinetu, poczucie bezpieczeństwa oraz... siłę marki. Na tym polega nowość, że budowanie spójnej marki w medycynie jest równie ważne, jak w innych branżach.  Chodzi o to, by dostarczana usługa była zawsze takiej samej jakości – niezależnie od terminu wizyty czy placówki, którą odwiedza pacjent. Zaufanie i przywiązanie klientów budują nawet drobne rzeczy, takie jak właściwe oznakowania w gabinecie, gorąca kawa, bliskość parkingu czy profesjonalna wizytówka, informuje portal biznes.newseria.pl.

– Na silną markę medyczną składa się wiele czynników, nie zawsze oczywistych. Są to wszystkie doświadczenia po stronie pacjenta. Komunikacja marki i jej tożsamość muszą być spójne we wszystkich punktach: call center, strona internetowa, wizytówki, fartuch lekarza, gabinet i cała infrastruktura, która do tego gabinetu prowadzi – poprzez garaż, parking i rejestrację – mówi agencji Newseria Biznes Dorota Haller, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Medicover Polska.

Dużą rolę odgrywa także sposób, w jaki sposób lekarz się komunikuje z pacjentem. Stomatologia nie kojarzy się bezpośrednio z przyjemnością, tym większe więc wyzwanie, by stworzyć środowisko, w którym pacjent będzie się czuł komfortowo.

Na podstawie szeregu badań i ankiet przeprowadzonych wśród pacjentów Medicover zmienił wystrój placówek. Zmiany zostały zaprojektowane tak, żeby dostosować się do oczekiwań klientów i do strategii marki. Chodziło o to, żeby pacjenci widzieli siłę Medicover i  holistyczne podejście firmy do opieki zdrowotnej. 

Nowe podejście marki zakłada m.in. wprowadzenie zakresu oferty na witrynach, jasne oznaczenie wejść do poszczególnych linii biznesowych (Apteka Medicover, Medicover Stomatologia, Medicover Optyk, Centrum Medicover), a także wprowadzenie nowej ikony marki – motywu drzewa. Zgodnie z tymi trendami będą modernizowane istniejące placówki, a także budowane nowe, m.in. dwa centra w Warszawie, których otwarcia zaplanowano na październik tego roku i I kwartał 2018 roku, informuje biznes.newseria.pl.

Więcej: biznes.newseria.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH