• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Pacjent opuszczający wizytę, pacjentem szczególnej troski

en
06-09-2017, 10:52
Pacjent opuszczający wizytę, pacjentem szczególnej troski Najlepsza strategia wobec pacjenta opuszczającego wizyty, to aktywna strategia (fot. pixabay)
Wiele praktyk traci pacjentów, ponieważ rejestratorka nie kontaktuje się z nimi po tym, jak opuścili wizytę. Nie należy czekać aż taki pacjent zadzwoni, ponieważ to może nigdy nie nastąpić.

Lepiej przyjąć zasadę,  że absolutnym priorytetem jest umówienie takiego pacjenta na kolejną wizytę. Im szybciej zostanie on umieszczony w grafiku, tym większa szansa, że nie trafi do innego gabinetu stomatologicznego.

Co robić?
Nawet najlepszy pacjent, najbardziej sumenny może czasami odwołać wizytę. W gestii rejestratorki jest zarezerwowanie dla niego jak najszybciej następnego terminu. Należy się z nimi skontaktować już następnego dnia i doprowadzić do wizyty w ciągu następnych trzech tygodni, najlepiej posługując się telefonem. 

Czego nie robić?
Nie należy pozwalać na zbyt długą zwłokę w terminach wizyt. Jeśli pacjent dzwoni by wizytę odwołać, należy spróbować skłonić go do utrzymania już umówionego terminu, a jeśli to działa to w trakcie tej rozmowy trzeba ustalić od razu kolejny termin. Jeśli daje się wyczuć wahanie, należy pytać o lepszą porę na takie ustalenia i zadzwonić kolejnego dnia. Podkreślając znaczenie wizyt higienizacyjnych sprawiamy, że pacjent nie rezygnuje z wizyty i nie zaniedbuje kolejnych wizyt biernie czekając na  rozwój wypadków, radzi Roger P. Levin, konsultant i właściciel firmy Levin Group specjalizującej się w doradztwie stomatologicznym.

 

Więcej: drbicuspid.com

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.