PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Nie bądź anonimowym dentystą

ms
24-07-2018, 11:04
Nie bądź anonimowym dentystą Joy Gendusa
- 40 proc. dentystów nie stosuje żadnej formy reklamy swojej praktyki, to niedorzeczność - uważa Joy Gendusa założycielka i dyrektor generalny PostcardMania (USA).

Joy Gendusa od 19 lat doradza właścicielom praktyk dentystycznych jak zaistnieć na konkurencyjnym rynku usług stomatologicznych, ma ona zatem doskonałe rozeznanie jak jej klienci realizują politykę marketingową.

Okazuje się, że duża grupa właścicieli praktyk dentystycznych (26,7 proc.) korzysta z GoogleAdwords, 26,2 proc. promuje się w publikacjach adresowych, 21,6 proc. realizuje wysyłkę informacji pocztą, 7,8 proc. korzysta z przekazu radiowego, 4,2 proc. - telewizyjnego, reszta w tym względzie (ok. 40 proc.) nie robi nic (suma przekracza 100 proc, gdyż różne formy promocji często realizowane są równolegle. 

Joy Gendusa  najwięcej informacji posiada o rezultatach wysyłek pocztowych realizowanych przez jej 659 klientów stomatologicznych. Okazuje się, że 18 proc. z nich tylko raz wysłało pocztę, 21 proc. realizowało wysyłkę systematycznie co miesiąc lub co drugi miesiąc. Duży odsetek (61 proc.) - to dentyści, którzy co prawda - realizowali mailing więcej niż raz, ale nie czynili to konsekwentnie.

Według Joy Gendusa  wielokrotne przesyłki mają zasadnicze znaczenie dla udanej kampanii. - Za każdym razem, gdy wysyłasz pocztę, korzystając z tej samej listy, stajesz się bardziej znany i wiarygodny dla potencjalnych pacjentów, a więc większa ich liczba prędzej, czy później zadzwoni.

Nie oznacza to, że jednorazowa wysyłka nie działa. - Spośród naszych klientów dentystycznych, którzy zgłosili skuteczne wyniki swoich kampanii wysyłali pocztę wielokrotnie (76 proc.). Oznacza to jednak, że 24 proc. tego nie robi. Oczywiście można osiągnąć sukces za pomocą tylko jednej wiadomości, ale to nie jest normą - informuje Joy Gendusa.

- Spośród 659 dentystów, tylko 138 (21 proc.) wysyłało co miesiąc lub co drugi miesiąc informacje. To oni wiedzą, że konsekwentny marketing jest najlepszym sposobem generowania dużych, przewidywalnych wyników. Są to także ci, którzy przyjmują nowych pacjentów - zapewnia Joy Gendusa.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
marketing stomatologiczny  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.