PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Mariusz Pankowski (DENmed): podczas promocji nie składamy obietnic bez pokrycia

Łukasz Sowa
16-05-2014, 08:09
Mariusz Pankowski (DENmed): podczas promocji nie składamy obietnic bez pokrycia Mariusz Pankowski (DENmed): w promocji nie składamy obietnic bez pokrycia (źródło: archiwum prywatne)
- Wszystkich nas obowiązują zasady zakazu reklamy. Dopuszczalna jest informacja i przekaz, który obrazuje zakres działalności, specjalizację i prezentuje ofertę. W funkcjonowaniu gabinetu nie chodzi o kolejki pacjentów tylko o jakość świadczonych usług i to ona gwarantuje zaufanie podopiecznych i przyszłość gabinetu. Nie trzeba łamać prawa, aby przekonać pacjentów do siebie. Wystarczy rzetelna informacja i wyspecjalizowana kadra – mówi infoDENT24.pl lek. dent. Mariusz Pankowski, specjalista protetyki stomatologicznej, implantolog, właściciel Klinik Stomatologicznych DENmed w Toruniu i Bydgoszczy.

Łukasz Sowa, infoDENT24.pl: O ile wprowadzenie rat na leczenie stomatologiczne nie jest nowością na rynku usług stomatologicznych, to podpisanie umowy sponsorskiej z drużyną koszykarską, czy zapewnienie pacjentom bezpłatnego dojazdu taksówką na leczenie, są już unikalnymi działaniami promocyjnymi. Powoli takie akcje stają się wizytówką DENmed, jak to się zaczęło?

Lek. dent. Mariusz Pankowski, DENmed: Zaczęło się od pacjentów. Zareagowaliśmy na ich potrzeby - zarówno system ratalny, ułatwiający kompleksowe leczenie, jak i dojazdy taksówkami, umożliwiające bezpieczny powrót do domu po zabiegu oraz nowoczesne techniki znieczulenia, jakie stosujemy w naszych gabinetach np. gaz rozweselający, mają u podstawy chęć radzenia sobie z problemami naszych podopiecznych. Tak naprawdę przy okazji stały się wyrazem mądrego, nastawionego na klienta CSR a nie działaniami promocyjnymi. Myślę, że to właśnie klient = pacjent powinien być motorem napędowym wszelkiego rodzaju działań. A sponsoring drużyny koszykarskiej jest wyrazem mojego hobby - od lat interesuję się sportem i zawsze będę starał się wspierać inicjatywy propagujące rozwój fizyczny i profilaktykę.

infoDENT24.pl: Jest Pan z tych właścicieli placówek dentystycznych, który od zawsze wiedział, że kolejek do gabinetów nie zapełnią jedynie strona internetowa czy media społecznościowe? Czy trzeba było Pana długo przekonywać do podjęcia ryzyka i rozpoczęcia unikalnej promocji?

Mariusz Pankowski: Wszystkich nas obowiązują zasady zakazu reklamy. Dopuszczalna jest informacja i przekaz, który obrazuje zakres działalności, specjalizację i prezentuje ofertę. W funkcjonowaniu gabinetu nie chodzi o kolejki pacjentów tylko o jakość świadczonych usług i to ona gwarantuje zaufanie podopiecznych i przyszłość gabinetu. Nie trzeba łamać prawa, aby przekonać pacjentów do siebie. Wystarczy rzetelna informacja i wyspecjalizowana kadra. Zwracamy się z tą informacją do pacjenta i nie uważamy, że jest to coś ryzykownego, czy unikalnego.

infoDENT24.pl: Czy trudno w naszych realiach być kreatywnym na tyle jednak, aby nie łamać ustalonych przepisów? Prawo jest twarde - reklama jest zabroniona.

Mariusz Pankowski: Nikomu z nas nie zależy na łamaniu ustalonych przepisów, czy na omijaniu zasad partnerskiego współistnienia. Chcemy być gabinetem dla pacjentów i tego właśnie dotyczy nasz przekaz - czy to na stronie internetowej, czy w mediach społecznościowych, czy poprzez działania edukacyjne. Zwracam uwagę, że nie składamy obietnic bez pokrycia. Nasz przekaz jest rzetelny i zgodny z prawem.

infoDENT24.pl: Jak powstają pomysły na promocję usług DENmed? Autokratywna decyzja właściciela, burza mózgów w gronie zespołu a może za działaniami stoi sztab specjalistów?

SŁOWA KLUCZOWE
promocja gabinetu   DENmed   Mariusz Pankowski  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.