PARTNER PORTALU
partner portalu

Mariusz Pankowski (DENmed): podczas promocji nie składamy obietnic bez pokrycia

Łukasz Sowa
16-05-2014, 08:09
Mariusz Pankowski (DENmed): podczas promocji nie składamy obietnic bez pokrycia Mariusz Pankowski (DENmed): w promocji nie składamy obietnic bez pokrycia (źródło: archiwum prywatne)
- Wszystkich nas obowiązują zasady zakazu reklamy. Dopuszczalna jest informacja i przekaz, który obrazuje zakres działalności, specjalizację i prezentuje ofertę. W funkcjonowaniu gabinetu nie chodzi o kolejki pacjentów tylko o jakość świadczonych usług i to ona gwarantuje zaufanie podopiecznych i przyszłość gabinetu. Nie trzeba łamać prawa, aby przekonać pacjentów do siebie. Wystarczy rzetelna informacja i wyspecjalizowana kadra – mówi infoDENT24.pl lek. dent. Mariusz Pankowski, specjalista protetyki stomatologicznej, implantolog, właściciel Klinik Stomatologicznych DENmed w Toruniu i Bydgoszczy.

Łukasz Sowa, infoDENT24.pl: O ile wprowadzenie rat na leczenie stomatologiczne nie jest nowością na rynku usług stomatologicznych, to podpisanie umowy sponsorskiej z drużyną koszykarską, czy zapewnienie pacjentom bezpłatnego dojazdu taksówką na leczenie, są już unikalnymi działaniami promocyjnymi. Powoli takie akcje stają się wizytówką DENmed, jak to się zaczęło?

Lek. dent. Mariusz Pankowski, DENmed: Zaczęło się od pacjentów. Zareagowaliśmy na ich potrzeby - zarówno system ratalny, ułatwiający kompleksowe leczenie, jak i dojazdy taksówkami, umożliwiające bezpieczny powrót do domu po zabiegu oraz nowoczesne techniki znieczulenia, jakie stosujemy w naszych gabinetach np. gaz rozweselający, mają u podstawy chęć radzenia sobie z problemami naszych podopiecznych. Tak naprawdę przy okazji stały się wyrazem mądrego, nastawionego na klienta CSR a nie działaniami promocyjnymi. Myślę, że to właśnie klient = pacjent powinien być motorem napędowym wszelkiego rodzaju działań. A sponsoring drużyny koszykarskiej jest wyrazem mojego hobby - od lat interesuję się sportem i zawsze będę starał się wspierać inicjatywy propagujące rozwój fizyczny i profilaktykę.

infoDENT24.pl: Jest Pan z tych właścicieli placówek dentystycznych, który od zawsze wiedział, że kolejek do gabinetów nie zapełnią jedynie strona internetowa czy media społecznościowe? Czy trzeba było Pana długo przekonywać do podjęcia ryzyka i rozpoczęcia unikalnej promocji?

Mariusz Pankowski: Wszystkich nas obowiązują zasady zakazu reklamy. Dopuszczalna jest informacja i przekaz, który obrazuje zakres działalności, specjalizację i prezentuje ofertę. W funkcjonowaniu gabinetu nie chodzi o kolejki pacjentów tylko o jakość świadczonych usług i to ona gwarantuje zaufanie podopiecznych i przyszłość gabinetu. Nie trzeba łamać prawa, aby przekonać pacjentów do siebie. Wystarczy rzetelna informacja i wyspecjalizowana kadra. Zwracamy się z tą informacją do pacjenta i nie uważamy, że jest to coś ryzykownego, czy unikalnego.

infoDENT24.pl: Czy trudno w naszych realiach być kreatywnym na tyle jednak, aby nie łamać ustalonych przepisów? Prawo jest twarde - reklama jest zabroniona.

Mariusz Pankowski: Nikomu z nas nie zależy na łamaniu ustalonych przepisów, czy na omijaniu zasad partnerskiego współistnienia. Chcemy być gabinetem dla pacjentów i tego właśnie dotyczy nasz przekaz - czy to na stronie internetowej, czy w mediach społecznościowych, czy poprzez działania edukacyjne. Zwracam uwagę, że nie składamy obietnic bez pokrycia. Nasz przekaz jest rzetelny i zgodny z prawem.

infoDENT24.pl: Jak powstają pomysły na promocję usług DENmed? Autokratywna decyzja właściciela, burza mózgów w gronie zespołu a może za działaniami stoi sztab specjalistów?

SŁOWA KLUCZOWE
promocja gabinetu   DENmed   Mariusz Pankowski  

POLECAMY W SERWISACH