PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Kreowanie wizerunku placówki implantologicznej

ms
23-03-2017, 10:12
Kreowanie wizerunku placówki implantologicznej Klinika implantologiczna
Jest wiele gabinetów stomatologicznych posiadających bazę 15 -20 tys. pacjentów, które nigdy nie miały ani jednego pacjenta implantologicznego. Oczywiście jest wiele gabinetów znacznie mniejszych, gdzie regularnie wykonywane są implantacje. Jeśli chcesz mieć więcej pacjentów implantologicznych to zastosuj poniższe rady.

1. Zbudowanie wizerunku poprzez awatar pacjenta implantologicznego

„Celem marketingu jest rozumienie i poznanie swojego klienta do tego stopnia, że produkt lub usługa przez ciebie tworzona pasuje do niego idealnie i sprzedaje się sama”. Peter Drucker

Aby odpowiednio zrozumieć pacjenta implantologicznego i stworzyć rozwiązanie, które będzie odpowiadało jego potrzebom, można zastosować model komunikacji marketingowej, jakim jest Customer Avatar.

Zastanów się jak myśli pacjent implantologiczny, jakie są jego potrzeby, czego mu brakuje. Poświęć na to ok. 7 minut. Następnie stwórz model, składający się z twojej oferty i twoich produktów i usług, jakie dostarczysz pacjentowi implantologicznemu w oparciu o jego potrzeby. Przy tworzeniu awataru pacjenta implantologicznego odpowiedz na poniższe pytania:

1. Opisz cechy twojego potencjalnego pacjenta, co wyróżnia tę grupę (wiek, zamożność, płeć)?
2. Typowe obawy, frustracje i bolączki twojego potencjalnego pacjenta
3. Jego potrzeby i aspiracje
4. Jego doświadczenia i rzeczywistość, w której funkcjonuje

Wypisz je i przemyśl jak dopasować swój gabinet do tej grupy pacjentów.

2. Stwórz jak największą propozycję wartości

Kiedy masz już awatar pacjenta implantologicznego, zastanów się jak możesz odpowiedzieć na potrzeby tej grupy pacjentów. Zastanów się do jakiego lekarza i gabinetu chcą trafić. Im lepiej obmyślisz i przedstawisz te rzeczy tym więcej pacjentów implantologicznych pozyskasz. Dla pacjentów implantologicznych wartość stanowić mogą:

· Potwierdzone zdjęciami efekty PRZED-PO najlepiej trudnych przypadków stomatologicznych

· Możliwość projektowania uśmiechu - Digital Smile Design
·Lekarz, który umie świetnie tłumaczyć proces leczenia i podkreślać jego korzyści
· Zespół interdyscyplinarny – możliwość kompleksowego leczenia w jednym miejscu
· Lekarz chirurg ze specjalizacją
· Autogenne metody leczenia – PRF, mielenie zębów, komórki macierzyste
· Pionierskie zabiegi najbardziej nowoczesnymi metodami leczenia
·Dzień otwarty z bezpłatnymi konsultacjami
· Pełna diagnostyka w jednym miejscu·Referencje pacjentów
· Stosowanie najlepszych systemów implantologicznych
· Możliwość finansowania zabiegu za pomocą pożyczki z niskim oprocentowaniem

3. Stwórz spójny wizerunek gabinetu

Stwórz logo z akcentem implantologicznym i użyj schematu "Nazwa gabinetu klinika implantologiczna". Następnie przed swoim gabinetem umieść duży bilboard z informacją o tym, że wykonujecie implanty. Stwórz też szereg materiałów promocyjnych podkreślających ten fakt. Wyślij do swoich pacjentów maile oraz smsy z informacją, że przyjmuje u was chirurg implantolog. Przeszkol recepcjonistki z wiedzy merytorycznej na temat uzupełniania braków zębowych i powiedź im jak mają informować pacjentów pytających o implanty - jednym słowem - niech na każdym kroku pacjent wie, że wykonujecie takie zabiegi i robicie to dobrze!

Zasada jest prosta - informuje, informuj, informuj

   Szkolenie „Modele biznesowe – Najlepsze strategie rozwijania placówki stomatologicznej”

20 maja Warszawa
Prowadzący: Kamil Kuczewski
www.dentalway.pl
biuro@dentalway.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
Kamil Kuczewski   DentalWay   profesjonalny_gabinet  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.