PARTNER PORTALU
partner portalu

Kreowanie wizerunku placówki implantologicznej

ms
23-03-2017, 10:12
Kreowanie wizerunku placówki implantologicznej Klinika implantologiczna
Jest wiele gabinetów stomatologicznych posiadających bazę 15 -20 tys. pacjentów, które nigdy nie miały ani jednego pacjenta implantologicznego. Oczywiście jest wiele gabinetów znacznie mniejszych, gdzie regularnie wykonywane są implantacje. Jeśli chcesz mieć więcej pacjentów implantologicznych to zastosuj poniższe rady.

1. Zbudowanie wizerunku poprzez awatar pacjenta implantologicznego

„Celem marketingu jest rozumienie i poznanie swojego klienta do tego stopnia, że produkt lub usługa przez ciebie tworzona pasuje do niego idealnie i sprzedaje się sama”. Peter Drucker

Aby odpowiednio zrozumieć pacjenta implantologicznego i stworzyć rozwiązanie, które będzie odpowiadało jego potrzebom, można zastosować model komunikacji marketingowej, jakim jest Customer Avatar.

Zastanów się jak myśli pacjent implantologiczny, jakie są jego potrzeby, czego mu brakuje. Poświęć na to ok. 7 minut. Następnie stwórz model, składający się z twojej oferty i twoich produktów i usług, jakie dostarczysz pacjentowi implantologicznemu w oparciu o jego potrzeby. Przy tworzeniu awataru pacjenta implantologicznego odpowiedz na poniższe pytania:

1. Opisz cechy twojego potencjalnego pacjenta, co wyróżnia tę grupę (wiek, zamożność, płeć)?
2. Typowe obawy, frustracje i bolączki twojego potencjalnego pacjenta
3. Jego potrzeby i aspiracje
4. Jego doświadczenia i rzeczywistość, w której funkcjonuje

Wypisz je i przemyśl jak dopasować swój gabinet do tej grupy pacjentów.

2. Stwórz jak największą propozycję wartości

Kiedy masz już awatar pacjenta implantologicznego, zastanów się jak możesz odpowiedzieć na potrzeby tej grupy pacjentów. Zastanów się do jakiego lekarza i gabinetu chcą trafić. Im lepiej obmyślisz i przedstawisz te rzeczy tym więcej pacjentów implantologicznych pozyskasz. Dla pacjentów implantologicznych wartość stanowić mogą:

· Potwierdzone zdjęciami efekty PRZED-PO najlepiej trudnych przypadków stomatologicznych

· Możliwość projektowania uśmiechu - Digital Smile Design
·Lekarz, który umie świetnie tłumaczyć proces leczenia i podkreślać jego korzyści
· Zespół interdyscyplinarny – możliwość kompleksowego leczenia w jednym miejscu
· Lekarz chirurg ze specjalizacją
· Autogenne metody leczenia – PRF, mielenie zębów, komórki macierzyste
· Pionierskie zabiegi najbardziej nowoczesnymi metodami leczenia
·Dzień otwarty z bezpłatnymi konsultacjami
· Pełna diagnostyka w jednym miejscu·Referencje pacjentów
· Stosowanie najlepszych systemów implantologicznych
· Możliwość finansowania zabiegu za pomocą pożyczki z niskim oprocentowaniem

3. Stwórz spójny wizerunek gabinetu

Stwórz logo z akcentem implantologicznym i użyj schematu "Nazwa gabinetu klinika implantologiczna". Następnie przed swoim gabinetem umieść duży bilboard z informacją o tym, że wykonujecie implanty. Stwórz też szereg materiałów promocyjnych podkreślających ten fakt. Wyślij do swoich pacjentów maile oraz smsy z informacją, że przyjmuje u was chirurg implantolog. Przeszkol recepcjonistki z wiedzy merytorycznej na temat uzupełniania braków zębowych i powiedź im jak mają informować pacjentów pytających o implanty - jednym słowem - niech na każdym kroku pacjent wie, że wykonujecie takie zabiegi i robicie to dobrze!

Zasada jest prosta - informuje, informuj, informuj

   Szkolenie „Modele biznesowe – Najlepsze strategie rozwijania placówki stomatologicznej”

20 maja Warszawa
Prowadzący: Kamil Kuczewski
www.dentalway.pl
biuro@dentalway.pl

 

SŁOWA KLUCZOWE
Kamil Kuczewski   DentalWay   profesjonalny_gabinet  

POLECAMY W SERWISACH