• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNER PORTALU
partner portalu

Kreowanie potentatów w eksporcie sprzętu stomatologicznego

30-08-2013, 00:41
Rafał Gorgol: Kreowanie potentatów w eksporcie sprzętu stomatologicznego
Rafał Gorgol: Kreowanie potentatów w eksporcie sprzętu stomatologicznego
Jesteś dostawcą sprzętu stomatologicznego lub materiałów stomatologicznych? Chciałbyś za pomocą stosunkowo niewielkich środków finansowych zapromować się na zagranicznych rynkach? Jest to możliwe za pośrednictwem Branżowego Programu Promocji Sprzętu Medycznego (dalej BPP).

O atrakcyjności BPP stanowi możliwość refundacji blisko 75 proc. nakładów poniesionych przez firmę na cele promocyjne na rynkach zewnętrznych. Tak istotne wsparcie umożliwiło wielu firmom uczestnictwo w większej liczbie imprez targowych i misji handlowych planowanych w ramach budżetów promocyjnych.

- Branżowe programy promocji wdrażane są przez Ministerstwo Gospodarki w ramach poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Jednym z piętnastu, objętych wsparciem sektorów, jest branża produkcji sprzętu medycznego i aparatury pomiarowej wyjaśnia Rafał Gorgol, dyrektor Działu Promocji Eksportu firmy Ageron, która wspólnie z World Expo International, działa w konsorcjum odpowiedzialnym za realizację BPP.

- Wiemy, że niektóre firmy, po roku uczestnictwa w Programie mogą pochwalić się nowymi rynkami zbytu i wzrostem udziału eksportu w strukturze przychodu. Wśród beneficjentów BPP są zarówno firmy duże i doświadczone w handlu międzynarodowym, jaki i te z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw, które dopiero zaczynają budować markę na rynkach zagranicznych zapewnia Rafał Gorgol w rozmowie z infoDENT24.pl.

Szkolenie z zakresu rozwoju działalności na rynkach zagranicznych organizowane w ramach Branżowego Programu Promocji odbędzie się od 15 do 16 października 2013 r. w Hotelu Puławska Residence w Warszawie.

Rafał Gorgol zaznacza, że bardzo ważne jest korzystanie ze wsparcia w dłuższej perspektywie czasowej, a projekt BPP rozpisany jest do 2015 roku. Kontynuacja działań pozwala na utrwalenie efektu promocyjnego i przełoży się rozpoznawalność polskich firm w globalnej skali.

Aktualności dotyczące realizacji wydarzeń objętych Branżowym Programem Promocji oraz szczegółowe informacje na temat BPP dostępne są pod adresem www.polskamedical.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
bizDENT   reklama   targi   Inicjatywy   Zarządzanie   Reklama i marketing  

POLECAMY W SERWISACH