PARTNER PORTALU
partner portalu

Kampania reklamowa szczoteczek Step by Step

ms
21-08-2017, 09:54
Kampania reklamowa szczoteczek Step by Step Szczoteczka Step by Step
„Ram pam pam o zęby zawsze dbam” to urywek piosenki promującej mycie zębów szczoteczkami Step by Step marki Jordan (Orkla Care) przeznaczonymi dla dzieci w wieku 0–2, 3–5 i 6–9 lat.

Na potrzeby kampanii przygotowano specjalną, dziecięcą piosenkę. Akcja edukacyjna ma zachęcać do prawidłowego mycia zębów. Spot promujący używanie szczoteczek emitowany będzie w telewizji Nickelodeon i Nic Jr., na stronie internetowej stacji oraz w serwisach społecznościowych.

Na stronie Nick.com.pl uruchomiono także konkurs, w którym dzieci mogą zagrać w grę polegającą na walce szczoteczką Jordan z kosmicznymi bakteriami (rodzice młodszych dzieci muszą rozwiązać quiz wiedzy o higienie jamy ustnej).

Za pomysł i realizację projektu promocyjnego odpowiadają Agnieszka Lelonkiewicz (brand manager marki Jordan), dom mediowy UM (IPG Mediabrands) oraz dział projektów niestandardowych Mediabrands Studios.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
szczoteczka do zębów  

POLECAMY W SERWISACH