PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Jak zostać „grubą rybą” w sieci?

ms
19-09-2013, 00:02
Jak zostać „grubą rybą” w sieci? Rafał Kowalczyk, chief marketing officer w firmie Connectmedica Europe
Strategia e-marketingowa dla niewtajemniczonych może być postrzegana jako wytrych otwierający drzwi, za którymi kryją się, wciąż nie do końca jasne procedury i źle oznakowane ścieżki dotarcia do prestiżowych celów. Czy właściciel gabinetu stomatologicznego powinien zaprzątać sobie głowę strategią e-marketingową i czy, aby zaprzątanie sobie głowy jest najwłaściwszym określeniem - specjalnie dla infoDENT24.pl wyjaśnia Rafał Kowalczyk, chief marketing officer w firmie Connectmedica Europe.

Optymalizacja strony internetowej, jest jednym z postawnych narzędzi e-marketingu.

Nawet najlepsza strona internetowa, bez dobrej „widoczności” w Google nie przyniesie spodziewanych efektów w postaci nowych klientów pukających do drzwi gabinetu stomatologicznego.

O dobrym spozycjonowaniu strony warto pomyśle już w takcie jej budowy. Ważne, aby poradzić się specjalistów jak zbudować stronę, wówczas rosną szanse na to, że będzie ona jak najczęściej odnajdywana przez potencjalnego klienta.

Cześć techniczną wykonają za nas eksperci od SEO czyli marketingu w wyszukiwarkach. Naszym zadaniem będzie określenie: grupy docelowej, rynku, słów kluczowych, za pomocą których nasi przyszli klienci mają nas odnaleźć.

W przypadku kiedy mamy już stronę, a nie jest ona wystarczająco widoczna, warto poprosić firmę specjalizującą się SEO o zbadanie przyczyn. Dobrą informacją jest to, że takie audyty często wykonywane są bezpłatnie. Płacąc za widoczność naszej strony w Google rozliczamy się za efekty.

Nie bójmy się więc przed rozpoczęciem rozmowy ma temat strony naszego gabinetu zapoznać się z podstawowym informacji na temat marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Informacje te w dość przystępny sposób opisane są na licznych stronach internetowych poświęconych marketingowi w sieci.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
internet   marketing internetowy   Googles  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.