PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Jak stworzyć swój profesjonalny internetowy opis lekarza dentysty?

ms
25-11-2015, 08:01
Jak stworzyć swój profesjonalny internetowy opis lekarza dentysty? Jak CIę widzą, tak...
Pierwszy kontakt lekarza z pacjentem to moment, gdy Twój pacjent się o Tobie dowiaduje. Nieważne czy jest to kontakt przez polecenie, informacja z internetu, czy rozmowa telefoniczna – pacjent dowiedział się o Tobie i już zaczął wyrabiać sobie opinię na Twój temat. Ten pierwszy kontakt często decyduje, czy pacjent się do Ciebie zapisze, czy też skorzysta z usług konkurencji.

Na 16,5 mln internautów w Polsce, aż 9 mln szuka informacji o lekarzu w internecie. 71 proc. z nich sprawdza informacje o doświadczeniu, a 63 proc. czyta opinie i rekomendacje (źródło znanylekarz.pl).

Znaczenie internetu w kreowaniu wizerunku lekarza staje się, co raz większe.

„Lepiej być kreatorem przyszłości niż jej ofiarą”, dlatego przygotuj profesjonalną wizytówkę internetową. Zgodny z najlepszymi zasadami opis lekarza dentysty w internecie to duży krok do wywoływania silnie pozytywnego pierwszego wrażenia.

Jeden obraz znaczy więcej niż tysiąc słów
Z licznych badań opinii pacjentów na temat satysfakcji z leczenia - wynika, że co najmniej co czwarta osoba będzie Cię oceniać na podstawie Twoich aparycji i usposobienia. To kluczowe czynniki w komunikacji z pacjentem. Wzrok to najsilniejszy ze zmysłów – część pacjentów na podstawie tego jak wyglądasz wyciągnie wnioski, jakim możesz być lekarzem. Należy więc zadbać o bardzo profesjonalne zdjęcia. Wykonane raz - będą Ci służyć przez lata. Robiąc zdjęcia, zadbaj przede wszystkim o profesjonalne oświetlenie i nienaganny ubiór. Twoja sylwetka powinna być wyprostowana, a twarz pogodna i wyraźnie uśmiechnięta. Dłonie najlepiej aby luźno zwisały wzdłuż tułowia (staraj się nie krzyżować rąk). Pamiętaj także o fryzurze, ważny jest make-up. Podczas robienia zdjęć unikaj zakładania maseczek, trzymania w ręku narzędzi stomatologicznych, czy też zdjęć, na których pokazany jest pacjent w trakcie zabiegu. Jeśli robisz sesję zdjęciową w gabinecie stomatologicznym pamiętaj, że to Ty masz stanowić pierwszy plan, a gabinet może być jedynie tłem fotografii.

Czytelny i prosty opis
Tworząc „wizytówkę” skup się na prostocie i na najważniejszych informacjach. Opis może być krótki, ale najważniejsze żeby był „przyjemny” w czytaniu. Unikaj długich, medycznych, pozbawionych „uczucia” monologów. Staraj się przedstawić siebie, jako „ludzkiego” lekarza z profesjonalnym podejściem i dużymi umiejętnościami. Zadbaj o to, aby w informacji wyraźnie wyróżnione zostały akapity. Możesz zrobić podział tekstu w bardzo podobny sposób jak w CV – wykształcenie, doświadczenie, kursy. W opisie stosuj wiele krótkich zdań – łatwiej czyta się takie teksty.

Pisz językiem zrozumiałym dla pacjenta.
Używaj narzędzi do edycji tekstu – pogrubienia, kursywa, kolory czcionki – na tych fragmentach pacjent zatrzymuje wzrok. Pamiętaj, że ludzi rzadko interesują daty, bardziej zależy im na opisie umiejętności, efektach, faktach.

Informacje ważne dla pacjenta
Opis powinien Cię umacniać i budować autorytet. Ze swojego życiorysu wybierz i opisz najważniejsze przebyte kursy, informacje o specjalizacji lub doktoracie, opublikowane artykuły. Warto, aby obok Twojego zdjęcia i opisu pojawiły się skany najważniejszych certyfikatów. Nic tak nie działa na pacjentów jak fakty i bezpośrednie dowody. Jeśli konstruujesz swój opis, warto zawrzeć tam swoje kluczowe umiejętności – opisz w dwóch, trzech zdaniach najważniejsze i najtrudniejsze zabiegi, jakie wykonujesz. Podkreśl też, czym się głównie zajmujesz, na co dzień – poinformuj o tzw. dziedzinie doskonałości, czyli o tym, w czym jesteś najlepsza(y). Jeśli konstrukcja strony na to pozwala możesz też zamieścić metamorfozy swoich pacjentów. W opisie możesz dodać też swoje prywatne zainteresowania, hobby, życiowe wartości, czy ważne cytaty.

Wielu pacjentów, szukając informacji o Tobie, będzie czytało, kim jesteś i czy warto się do Ciebie zapisać. Czytając Twoją „internetową wizytówkę”, zwrócą uwagę na każdy szczegół. Autorytet i wizerunek są jak klucze, otwierające wiele drzwi w umysłach pacjentów. Dbaj o to, aby prezentować siebie profesjonalnie i zawsze na poziomie.

Do dzieła!

Autor: Kamil Kuczewski, właściciel „DentalWay”, trener rozwoju placówek stomatologicznych w BE ACTIVE DENTIST.
tel.: 733 203 682
biuro@dentalway.pl
zapisy na szkolenie 4-5 marca Warszawa: http://dentalvisit.evenea.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.