• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Jak radzić sobie z krytyką w mediach społecznościowych

en
19-06-2017, 11:12
Jak radzić sobie z krytyką w mediach społecznościowych Jak dentyści reagują na krytykę on-line (fot. pixabay)
Stomatolodzy coraz bardziej przejmują się negatywnymi opiniami w internecie, wynika z najnowszego badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii przez organizację Dental Defence Union, specjalizującą się w poradach prawnych dla dentystów.

Tylko co drugi brytyjski dentysta modyfikuje działanie praktyki pod wpływem krytyki pacjentów wyrażonej online, wynika z sondażu przeprowadzonego przez  Dental Defence Union.

Na co najczęściej narzekają pacjenci:
54,5 proc. negatywnych opinii dotyczy jakości obsługi, natomiast kompetencje dentysty krytykuje tylko 13,6 proc. osób.
Niespełna jedna trzecia stomatologów decyduje się, aby w bezpośredni sposób odpowiedzieć pacjentowi.
Większość respondentów sondażu w kłopotliwej sytuacji szuka rady u kolegi po fachu (42 proc.) a nie w DDU - organizacji, która z założenia ma bronić ich interesów.

W odpowiedzi na krytykę dentysta najczęściej stara się w bardziej bezpośredni sposób komunikować z pacjentem oraz robi obszerne szczegółowe notatki z wizyty, wynika z badania.
Ponadto sondaż ujawnia, że 28.6 proc. ankietowanych dentystów uważa, iż opinia umieszczona w mediach społecznościowych nie pomaga im zrozumieć potrzeb pacjentów.

- Jedną  z głównych usług świadczonych przez Dental Defence Union jest udzielanie porad prawnych naszym członkom, którzy mogą w dowolnym czasie do nas dzwonić, jeśli znajdą się w trudnej sytuacji, na przykład gdy pacjent wyrazi krytykę ich praktyki w mediach społecznościowych. Zachęcamy dentystów, by dzwonili zanim problem nabrzmieje – mówi Leo Briggs, kierujący DDU i autor sondażu.

Brytyjscy dentyści mają bezpłatną linię, na którą mogą dzwonić i zasięgać rady, w ciągu roku DDU udziela porad tysiącom stomatologów.

Więcej: dentistry.co.uk

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.