PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Jak dobrze zrobić film reklamujący praktykę na YouTube

en
08-02-2018, 13:01
Jak dobrze zrobić film reklamujący praktykę na YouTube Zasady tworzenia krótkiego filmu reklamowego (fot. pixabay)
Wideo marketing może pomóc w rozwoju praktyki, można więc go włączyć do planowanych działań reklamowych. Kilka rad dla dentysty, który nosi się z zamiarem zrobienia takiego filmu.

Nawet najkrótszy film umieszczony na stronie internetowej gabinetu stomatologicznego może pomóc w jego promocji.  Nie wystarczy jednak chwycić za telefon komórkowy, nakręcić film i umieścić go w internecie. Trzeba to przemyśleć, bo dobrze zrobiony film pozwoli wyróżnić się wśród innych lekarzy. 

Nie każdy czuje się dobrze przed kamerą, tym bardziej, że film będzie ogólnie dostępny w sieci.  Są jednak metody alternatywne, by przekazać odpowiednie treści - można na przykład wynająć aktora, który będzie mówił odpowiedni tekst na tle białego ekranu.

W tytule filmu powinno wystąpić słowo klucz, czyli nazwa gabinetu. Ponadto dobrze zaopatrzyć go w te same tagi, co stronę internetową gabinetu.

Podgląd w postaci miniatury 
Tworząc miniaturkę filmu warto pamiętać, że należy wykorzystać kadr z filmu. Na tak przygotowanym zdjęciu należy dużymi literami nanieść tytuł, by był łatwy do przeczytania na pierwszy rzut oka. Dobra miniaturka pomaga odróżnić się od konkurencji. Bardzo wygodne, proste (i co nie bez znaczenia darmowe) do projektowania miniaturek jest oprogramowanie Canva. Wystarczy wypełnić gotowy szablon zdjęciem i tekstem. 

Branding
Logo, numer telefonu i adres strony internetowej gabinetu powinny być widoczne od pierwszego ujęcia do ostatniego.  Potencjalny pacjent oglądający film robi to w  jednym celu: szuka rozwiązania swoich problemów zdrowotnych. Taki zabieg pozwoli nie tylko budować zaufanie do gabinetu, ale kluczem jest także liczba powtórzeń - im częściej pacjent widzi logo gabinetu, tym lepiej zapada ono w pamięć i tym łatwiej osobie oglądającej  skontaktować się z dentystą.

Opis filmu
W paru słowach warto powiedzieć pacjentowi o czym jest film i czego może się spodziewać, by miał pewność, że ogląda właściwy film. Tak więc w pierwszym paragrafie powinno nastąpić streszczenie filmu, w drugim natomiast należy podać skrótowe informacje o praktyce, czyli lokalizację, listę oferowanych świadczeń, dane kontaktowe.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.