PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Internetowy marketing dźwignią sukcesu

kan
16-05-2017, 08:57
Internetowy marketing dźwignią sukcesu Promocja przez media społecznościowe to działanie skuteczne (fot. pixabay)
Marketing przez internet to świetne narzędzie, które może zwiększyć popularność kliniki. Najwyraźniej wiedzą o tym w lublińskim Luxmedzie.

Niezależnie jak dobrze prosperuje praktyka dentystyczna, której reputacja oparta jest przede wszystkim na jakości realizowanych usług, bez wsparcia mediów społecznościowych będzie miała coraz więcej trudności z utrzymywaniem pozycji na rynku. Tak twierdzą specjaliści od maretingu stomatologicznego, o czym informowaliśmy w tekście: Pięć powodów, dla których warto stawiać na: Facebooka, Twittera, G+...

I najwyraźniej ta wiedza nie jest obca zarządzającym Luxmedem w Lublinie, ponieważ zgodnie z zasadami nowoczesnej promocji klinika ta dba o atrakcje dla pacjentów, które ogłasza  na Facebooku.  

Tym razem jest to konkurs pod hasłem "Jak dbasz o higienę jamy ustnej?". Osoby, które chcą wziąć w nim udział mają zrobić tematyczne zdjęcie, nakręcić film lub napisać tekst. Promowane będzie najbardziej ciekawe, kreatywne i zgodne z zasadami higieny podejście do tematu.

Co w zamian? Luxmed funduje trzy aktrakcyjne nagrody.

I miejsce: pakiet - scaling, piaskowanie, lakierowanie + zestaw złożony z pasty do zębów, płynu do płukania jamy ustnej, nici dentystycznej (wartość do 260 zł)
II miejsce: szczoteczka elektryczna, i pasta do zębów (wartość do 200 zł)
III miejsce: zestaw złożony z pasty do zębów, płynu do płukania jamy ustnej i nici dentystycznej (wartość do 50 zł) + gadżet firmowy.

Więcej: e-konkursy.info

Czytaj także: Promocja gabinetu: Social media czy strona internetowa?

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.