• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Idealna praktyka dentystyczna mrzonką?

en
21-11-2016, 10:36
Idealna praktyka dentystyczna mrzonką? Dobry zespół pracowników to najcenniejszy zasób dentysty (fot. pixabay)
Czy chcesz poprawić produktywność i wydajność swojej praktyki? Zredukować konflikty? Nieporozumienia? Zwiększyć dochody? Poprawić jakość życia zawodowego i prywatnego, zmniejszyć stres?Jeśli odpowiedź na te pytania jest twierdząca, to jedyną drogą do osiągnięcia tych celów jest zbudowanie dobrego zespołu.

 

Odpowiedzialność
Celem naczelnym zespołu jest oszczędzanie czasu lekarza dentysty. Im bardziej pracownicy odciążą go od drobnych i czasochłonnych czynności, tym lepiej dla praktyki, bo tylko wtedy dentysta może leczyć większą liczbę pacjentów. Jeśli ma więcej czasu, by zarabiać pieniądze, to praktyka rozwija się i prosperuje. W rezultacie opłaca się to każdemu pracownikowi. Dlatego tak ważne jest by zaakceptował swoją odpowiedzialność za funkcjonowanie praktyki.

Wszystkie światła na pacjenta 
W momencie,  w którym pacjent wkracza do gabinetu, wszyscy pracownicy, którzy się z nim kontaktują mają się uśmiechać, być przyjaźni i skupieni na nim. Czas i wygoda pacjenta liczy się  przede wszystkim, nawet jeśli to oznacza dla pracownika, poświęcenie  własnego czasu i wygody.

Zaangażowanie
Zespół zaangażowany to taki, który rozumie i podziela wizję praktyki kierującego nią dentysty. To członkowie zespołu tworzą kulturę organizacji, postrzegają swoją pracę jako tę, która ma wpływ na innych. Powinni sobie szczególnie cenić szkolenia, jako że korzystają na nich nie tylko oni sami, ale  i gabinet. Zaangażowanie pracowników jest zawsze mniejsze niż lekarza dentysty. Tak więc jedyną drogą do zwiększenia zaangażowania zespołu, jest zwiększenie własnego zaangażowania. 

Inicjatywa
Pracownicy mają sami przejmować inicjatywę w tworzeniu nowych rozwiązań problemów, nawet gdy nie są o to proszeni. Zespół ma działać jak dobrze naoliwiona maszyna.  Podejście do pracy to klucz do sukcesu. Zespół powinien być stale budowany, co oznacza inwestowanie w ludzi z dobrym nastawieniem i szybkie pozbywanie się tych, którzy są toksyczni dla otoczenia – nawet jeśli są bardzo wydajni. Zespół pozytywnie nastawiony zaakceptuje wszystkie zadania, będzie się czuł odpowiedzialny za wyniki i szukał sposobów, by pomóc innym w usprawnianiu ich pracy.

Mrzonka?
Choć taki zespół pracowników wydaje się być raczej  mrzonką, to jednak może się stać rzeczywistością. Szkolenia są sposobem, by wyłonić tych najlepszych. Ci naprawdę dobrzy przyjmują szkolenia jako okazję do zainwestowania w siebie. Na drugim biegunie są pracownicy oporni na jakąkolwiek zmianę, nawet jeśli ma ona przynieść korzyść i im i praktyce. Ci pewnie lepiej odnajdą się w innym miejscu pracy.

Więcej: drbicuspid.com

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.