PARTNER PORTALU
partner portalu

Gabinet w YouTube czas na zmiany?

17-10-2012, 08:29
Gabinet na YouTube  czas na zmiany?
Gabinet na YouTube czas na zmiany?
Zmiany, jakie wprowadził ostatnio Google będą miały duże znaczenie dla użytkowników YouTube. W wyszukiwarce serwisu promowane będą te materiały wideo, które są najdłużej oglądane. Do lamusa odejdzie więc waga liczby wyświetleń filmów. Dla jednych właścicieli gabinetów stomatologicznych to okazja do odświeżenia strategii promocji przez swój kanał, dla innych czas na pierwszy kontakt z tą formą

Polscy właściciele gabinetów i klinik stomatologicznych  nie powinni niedoceniać YouTube głównie z dwóch powodów. Jeżeli nie przekonuje ich argument, że Amerykanie już dawno odnoszą sukcesy na tym polu, to nie można przejść obojętnie obok liczb - w sierpniu tego roku polskojęzyczne YouTube zostało odwiedzone przez 12 837 570 osób.

Od kilku tygodni Google zapisuje ile czasu poświęcają widzowie na oglądanie poszczególnych filmów. W ten sposób decydujące znaczenie przestaje mieć liczba wyświetleń filmów. Wyszukiwarka serwisu YouTube będzie segregować wyniki przy pomocy dodatkowej zmiennej - czasu jaki poświęcają użytkownicy na oglądanie poszczególnych materiałów. Przy okazji udostępniono nowe narzędzie dla twórców treści. Teraz mogą oni również zobaczyć ile czasu poświęcili użytkownicy na oglądanie wgranych przez nich filmów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH