PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Gabinet w YouTube czas na zmiany?

17-10-2012, 08:29
Gabinet na YouTube  czas na zmiany?
Gabinet na YouTube czas na zmiany?
Zmiany, jakie wprowadził ostatnio Google będą miały duże znaczenie dla użytkowników YouTube. W wyszukiwarce serwisu promowane będą te materiały wideo, które są najdłużej oglądane. Do lamusa odejdzie więc waga liczby wyświetleń filmów. Dla jednych właścicieli gabinetów stomatologicznych to okazja do odświeżenia strategii promocji przez swój kanał, dla innych czas na pierwszy kontakt z tą formą

Polscy właściciele gabinetów i klinik stomatologicznych  nie powinni niedoceniać YouTube głównie z dwóch powodów. Jeżeli nie przekonuje ich argument, że Amerykanie już dawno odnoszą sukcesy na tym polu, to nie można przejść obojętnie obok liczb - w sierpniu tego roku polskojęzyczne YouTube zostało odwiedzone przez 12 837 570 osób.

Od kilku tygodni Google zapisuje ile czasu poświęcają widzowie na oglądanie poszczególnych filmów. W ten sposób decydujące znaczenie przestaje mieć liczba wyświetleń filmów. Wyszukiwarka serwisu YouTube będzie segregować wyniki przy pomocy dodatkowej zmiennej - czasu jaki poświęcają użytkownicy na oglądanie poszczególnych materiałów. Przy okazji udostępniono nowe narzędzie dla twórców treści. Teraz mogą oni również zobaczyć ile czasu poświęcili użytkownicy na oglądanie wgranych przez nich filmów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.