PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

FDI Poznań 2016: święto wymagających i przedsiębiorczych

ms
21-06-2016, 11:36
FDI Poznań 2016: święto wymagających i przedsiębiorczych Marek Wiktorowski z firmy Exactus (foto: archiwum)
- W przypadku Kongresu FDI mówimy o bardzo precyzyjnie skonstruowanym programie naukowym, który powinien spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających. Ci najbardziej wymagający są nierzadko bardzo przedsiębiorczy i skuteczni na rynku. Dla wystawców to klient wręcz idealny – przekonuje w rozmowie z infoDENT24.pl. Marek Wiktorowski z firmy Exactus, organizującej FDI Poznań 2016.

infoDENT24.pl: Czy polska branża wystawiennicza zna sytuację, w której - biorąc pod uwagę różne sektory gospodarki - zdecydowaną większość stanowią firmy spoza kraju gospodarza?
Marek Wiktorowski, Exactus: Trudno powiedzieć, ale faktycznie jeżeli tak się zdarza, to z pewnością nieczęsto.

infoDENT24.pl: Obecność podczas Światowej Wystawy Stomatologicznej, która będzie zorganizowana równolegle z częścią edukacyjną Kongresu FDI, potwierdziło ponad 250 firm, w tym 43 z Polski. Jak wytłumaczyć taki „układ sił”?
Marek Wiktorowski: Nie jesteśmy zaskoczeni, spodziewaliśmy, że właśnie tak rozłożą się proporcje wśród wystawców. Kongres FDI, a więc i Światowa Wystawa Stomatologiczna, to wydarzenie typowo międzynarodowe, z bogatą historią i tradycjami, rządzące się swoimi prawami i co należy przyznać szczerze – niewystarczająco wypromowane przez FDI w Polsce w ostatnich latach.

Dla światowych potentatów uczestnictwo w World Dental Exhibition to standard, dla części przedstawicieli polskiego przemysłu – ciągle duża niewiadoma. Nie można zapominać, że część krajowych dystrybutorów będzie można spotkać na stoiskach globalnych oddziałów firm, a także iż wielu firm po prostu nie stać na promocję podczas FDI w Poznaniu.

infoDENT24.pl: Czy trudno było przekonać zarządzających tymi 43 firmami?
Marek Wiktorowski: Każdy przypadek jest inny. Większość z tych firm od lat prezentuje swoje produkty poza Polską, nie tylko w Kolonii podczas IDF, ale również dużo dalej np. na Bliskim Wschodzie. Ich właściciele rozumieją, że ta branża wymaga bezustannego poszukiwania nowych rozwiązań i nie lubi stagnacji. Z nimi rozmowy o FDI Poznań 2016 były konkretne i krótkie, zwłaszcza, że część z nich, planując rezerwację powierzchni w halach MTP, odwiedziło poprzednie edycje Wystawy. Wśród wystawców są i tacy, których musieliśmy przekonywać dłużej, a nawet tacy, którzy jeszcze rok temu twardo odmówili udziału w Wystawie, ale zmienili zdanie.

infoDENT24.pl: Co ich przekonało?
Marek Wiktorowski: Wierzę, że zrozumieli i uwierzyli, iż Kongres FDI to dobry „produkt”. Polski lekarz dentysta, czy technik jest przyzwyczajony, że zapisując się na wykład, kurs, dodatkowo dostanie „w pakiecie” możliwość zakupu sprzętu, narzędzi, czy materiałów do swojego gabinetu lub pracowni. W przypadku Kongresu FDI mówimy o bardzo precyzyjnie skonstruowanym programie naukowym i kulturalno - towarzystkim, który powinien spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających. Ci najbardziej wymagający są nierzadko bardzo przedsiębiorczy i skuteczni na rynku. Dla wystawców to klient wręcz idealny. 

SŁOWA KLUCZOWE
FDI Poznań 2016   Marek Wiktorowski   Exactus  

POLECAMY W SERWISACH