PARTNER PORTALU
partner portalu

„Dzieciństwo bez próchnicy” idzie do kina

ws
09-07-2015, 08:06
„Dzieciństwo bez próchnicy” idzie do kina Uzębienie dzieci akcja profllaktyczna w kinach
Do 10 sierpnia Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju przyjmuje zgłoszenia w przetargu na zakup czasu reklamowego w kinach w celu prezentacji dwóch 20 s spotów reklamujących profilaktykę zdrowotną. realizowaną w oparciu o środki Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.

Przekaz reklamowy realizowany będzie w ramach programu „Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do dzieci przedszkolnych, ich rodziców, opiekunów i wychowawców”.

Wartość zamówienia bez VAT wynosi 630 287,78 zł

Czas trwania emisji wynosić powinien 70 dni.

Termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10 sierpnia 2015 r. do godz. - 10:00

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą: 60 dni.

Otwarcie ofert nastąpi 10 sierpnia o godz. 11.00.

Kontakt: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju ul. Wspólna 2/4
Grzegorz Kubski
00-926 Warszawa
mail: zamowienia@mir.gov.pl
faks: 48 222738922

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH