PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Dlaczego jedne gabinety dentystyczne prosperują świetnie, a drugie - niekoniecznie

en
24-05-2016, 10:57
Dlaczego jedne gabinety dentystyczne prosperują świetnie, a drugie - niekoniecznie Cztery rady jak zarządzać gabinetem (fot. pixabay)
Kupujesz działający gabinet dentystyczny. Masz lokal, pracowników i najprawdopodobniej dotychczasowych pacjentów. Co dalej?

Jan Keller, konsultantka specjalizująca się w zarządzaniu praktyką lekarską, członek Speaking Consulting Network and Academy of Dental Management Consultants radzi, co powinien zrobić lekarz dentysta, gdy zdecyduje się na zakup praktyki stomatologicznej np. tej, w której był zatrudniony.

Jeśli kupiłeś placówkę stomatologiczną, najprawdopodobniej masz jakieś pomysły, które chciałeś zrealizować, ale dotychczas nie mogłeś. Na samym początku musisz się zdecydować czego chcesz, jak gabinet powinien działać i od razu przedsięwziąć odpowiednie kroki, by realizować swoją wizję.

Stwórz grono doradców
W jego skład może wejść księgowy, bankowiec, prawnik i akwizytor usług stomatologicznych, a także konsultant stomatologiczny, który doradza i pomaga nauczyć w jaki sposób prowadzić gabinet jak niewielkie przedsiębiorstwo. Dobry zespół pracowników już dla ciebie pracuje? Istnieje ryzyko, że będziesz postrzegany przez nich bardziej jak współpracownik niż właściciel. Ważne, by na doradców wybrać ludzi którzy będą mogli doradzać bezstronnie.

Spotkanie zespołu
Zorganizuj spotkanie zespołu, który podsumuje filozofię poprzedniego właściciela, a także rozważy twoją wizję. Wyjaśnij cele, które chcesz osiągnąć. Zbierz opinie pracowników, jak oceniają obecną praktykę.
Niech odpowiedzą na następujące pytania:
Czy mają systemy i narzędzia, których potrzebują nie tylko, by wykonać swoją pracę, ale także wykonywać ją z przyjemnością? Co, jeśli w ogóle, chcieliby zmienić lub zmodyfikować zasady pracy? Jak oceniają praktykę – czy rozwija się, czy wprost przeciwnie, i dlaczego tak jest w ich ocenie. Jakie mają indywidualne cele na przyszły rok?

Podsumowanie twoich oczekiwań
Rozważ kilka kwestii. Jakie są twoje oczekiwania w kwestii wynagrodzeń? Jakiego sposobu informowania pacjentów oczekujesz od personelu medycznego. Jak wygląda przekazanie pacjenta z części medycznej do administracyjnej w celu ustalenia kolejnych wizyt oraz kwestii zapłaty za wizytę? Jakie pytania powinny być zadawane pacjentowi przed rozpoczęciem leczenia i po jego zakończeniu.

Strona internetowa i media społecznościowe
Strona placówki stomatologicznej powinna być aktualna, to ważne. Znajdź czas, by zaktualizować swój biogram i załączyć dobre zdjęcie. Najdłużej i najczęściej czytane są informacje na temat zespołu medycznego. Nie zlekceważ tej okazji do przedstawienia się nowym pacjentom i zaprezentowania im wizji swojej praktyki. Zachęcaj do dzwonienia z pytaniami. Jeśli media społecznościowe wydają ci się zbyt trudne, zacznij od Facebooka. Staraj się, by twoje posty były dobrze napisane i osobiste. Im częściej komunikujesz się z pacjentami tym lepiej.

Więcej: drbicuspid.com

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.