PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Dentysto nie zaniedbuj poczekalni

kan
23-07-2018, 13:18
Dentysto nie zaniedbuj poczekalni Poczekalnia ważna rzecz (fot. pixabay)
Kilka sposobów na unowocześnienie poczekalni i rejestracji, czyli pierwszej linii praktyki stomatologicznej.

Dentyści nie zaniedbują inwestycji w nowe technologie w praktyce, ale czy w podobny sposób myślą także o poczekalni dla pacjentów?

Łatwo zapomnieć, że przestrzeń, w której pacjent spędza pierwsze chwile, łagodzi lub nasila obawy przed tym, co pacjenta czeka podczas leczenia stomatologicznego.

Tym bardziej, że niekiedy pacjenci spędzają więcej czasu w poczekalni niż na fotelu zabiegowym. I jeśli pacjent obawia się leczenia, to właśnie tu ten niepokój kiełkuje i przybiera na sile.

Tymczasem poczekalnia wydaje się idealnym miejscem, aby angażować i edukować pacjenta oraz reklamować praktykę.

Cechy nowoczesnej przestrzeni 
Większość pacjentów czekając na wizytę patrzy w swoje komórki.  Przede wszystkim należy więc zapewnić możliwość doładowania komórki, gdyż jeśli jest wyładowana i nieaktywna to czas oczekiwania bardziej się dłuży. Podobnie jeśli chodzi o łączność z internetem. Brak dostępu do wi-fi, to brak treści, które angażują myśli pacjenta. Należy więc zadbać, by nie było z tym problemu w poczekalni.

Kolejne liczące się ułatwienie to rejestracja przez telefon komórkowy, jeszcze przed przybyciem do placówki - takie rozwiązanie ułatwia funkcjonowanie recepcji i daje poczucie prywatności pacjentom. 

Wiele poczekalni ma telewizję jednak oglądanie programów telewizyjnych mało komu sprawia już  przyjemność, w dodatku telewizja kablowa generuje koszty dla praktyki. Rozwiązaniem jest TV z dostępem do treści multimedialnych. Inną opcją są tablety do użytku dla pacjentów, za pośrednictwem których mogą być udostępniana prasa on-line, czy gry. Rodzice znudzonych małych pacjentów z pewnością docenią to ostatnie rozwiązanie.

Więcej: DrBicuspid.com

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
dentysta   zarządzanie gabinetem   poczekalnia   pacjent  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.