PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Dentysta w internecie – jak zwiększyć liczbę pacjentów?

ms
20-04-2016, 08:42
Dentysta w internecie – jak zwiększyć liczbę pacjentów? Internet może być przyjacielem lekarza dentysty (foto: pixabay)
Dzięki internetowi możesz w prosty i łatwy sposób pozyskać wielu nowych pacjentów, zbudować autorytet i cieszyć się takimi efektami bardzo długo. Wystarczy, że wiesz jak to robić i gdzie się pokazać.

Oto kilka ważnych wskazówek dotyczących obecności w internecie. Pacjenci szukają tam dentysty, zanim umówią się na wizytę. Jesteś oceniany na długo przed telefonem pacjenta. Musisz więc dbać o swój internetowy wizerunek.

Profil Facebook
Pacjenci wyszukują lekarzy po imieniu i nazwisku. Załóż więc profil lekarski na Facebooku (to wciąż największa społeczność internetowa na świecie). Łatwo cię tam znaleźć. Zdjęcie mówi więcej niż tysiąc słów – wrzucaj ich dużo. Unikaj zdjęć zabiegowych i słabej jakości. Pokazuj efekty leczenia – pacjenci chcą mieć pewność wysokiej jakości usług w dobrej cenie. Przypadki kliniczne, które pokażesz zbudują twój autorytet.

Na zdjęciach i w treściach postów manifestuj kompetencje miękkie. Dobra komunikacja, otwartość i bycie miłym są równie ważne, co umiejętności medyczne. Zdjęcia z zadowolonymi pacjentami, posty opisujące twoje uczucia, pokazywanie ludzkiej natury dentysty przekonają, że warto do ciebie przyjść.

Profile na portalach medycznych
Przyszłością niewątpliwie są portale pozyskujące pacjentów. Warto zakładać tam profile. Pamiętaj, żeby zawsze uzupełniać swoje dane. Zdjęcie profilowe musi być profesjonalne. Wyżej pozycjonowani są lekarze, którzy mają dużo pozytywnych opinii.

Przy opisie doświadczenia wskazuj na wysokie kompetencje w specjalistycznych usługach. Ważne jest też mieć stosunkowo dużo wolnych terminów w internetowym kalendarzu zapisów.

Wizytówka internetowa
Możesz założyć własną stronę internetową – wystarczy mieć na niej dosłownie kilka zdjęć i opis dotychczasowych doświadczeń. Zawrzyj tam swoje podstawowe obszary kompetencji, certyfikaty, referencje, osiągnięcia, tytuły, czy informacje o przynależności do różnych stowarzyszeń. To wszystko buduje twoją wiarygodność.

Nie pozwól, aby stare przekonania zaślepiły ci wizję przyszłości, która należy do ery internetu. Dziś to co wirtualne staje się tym co realne. Ludzie, posługując się internetem, oszczędzają czas odrzucając potencjalnie „słabych” lekarzy. Niech twoją siłą powoli staje się internet.

    Autor: Kamil Kuczewski, właściciel „DentalWay”, trener rozwoju placówek stomatologicznych w BE ACTIVE DENTIST. 

Zapisy na szkolenie 21-22 maja Wrocław
www.dentalvisitwroclaw.evenea.pl

tel.: 733 203 682 
biuro@dentalway.pl 

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
internet   Be Active Dentist   Kamil Kuczewski   DentalWay  
Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.