• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Dentysta na Facebooku: Pięć typów fanów, których potrzebuje

15-11-2012, 05:55
Dentysta na Facebooku: Pięć typów fanów, których potrzebuje (źróło: pixmac.pl)
Dentysta na Facebooku: Pięć typów fanów, których potrzebuje (źróło: pixmac.pl)
Serwis All Facebook, czyli nieoficjalny blog największego portalu społecznościowego na świecie, wyliczył pięć typów facebookowych fanów. Potrzebuje ich każdy biznes. Niektórych zwolenników dentysta może mieć tak po prostu, inni są nieco trudniejsi do zdobycia.

Pochlebcy: pracownicy, rodzina, przyjaciele

Dentysta musi wiedzieć, że tak rozkręca się większość fanpageów. Aby móc pochwalić się krótką nazwą użytkownika w URL, trzeba zdobyć 25 fanów. Najprostszą metodą jest aktywacja znajomych, rodziny i pracowników gabinetu.
Warto ich namówić, aby od czasu do czasu kliknęli na fanpageu gabinetu Like lub skomentowali wpis na Tablicy. To najprostszy sposób na poszerzenie audytorium. O stronie dowiedzą się w konsekwencji ich znajomi.
Obecni klienci
Zadowoleni pacjenci to ważny typ fanów. Warto przekonać ich do polubienia fanpageu. Nie będzie to proste zadanie. W przypadku zaproszenia pacjentów poprzez wysyłkę wiadomości ze strony facebook gabinetu, trzeba liczyć się z tym, że na zaproszenie takie zwróci uwagę nie więcej niż 30 proc. powiadomionych.
Tym bardziej nie warto lekceważyć urządzeń, które już teraz wielu dentystów oferuje swoim pacjentom w poczekalni (tablety, laptop). Jeżeli recepcjonistka widzi, że pacjenci z nich korzystają (lub z urządzeń prywatnych pacjenta: smartfony, tablety) warto, aby z uśmiechem przekonała ich do polubienia strony.
Potencjalni klienci
Dentysta powinien zadbać o to, żeby fanpage polubili też potencjalni klienci. All Facebook podpowiada jeden ze sposobów: reklama na Facebooku. Nie jest droga i pozwala dokładnie określić grupę docelową. Ze stworzeniem pierwszej kampanii nie będzie miał problemu żaden dentysta.
Amerykanie szacują, że zdobycie jednego "fana" kosztuje 1,08 USD, ale za to jest on wart aż 8 USD. 700 proc. zwrot z inwestycji brzmi zachęcająco.
Przedstawiciele mediów i blogerzy
Dobrze, żeby o fanpageu gabinetu wiedzieli dziennikarze medyczni i blogerzy. Jeśli na Tablicy pojawi się coś ciekawego jest szansa, że media to wykorzystają. Dlatego warto dbać o to, że internauci mieli powody Cię lubić.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
bizDENT   dentysta na Facebooku   Reklama i marketing  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.