• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNER PORTALU
partner portalu

Denta-a-Medical chce uruchomić własną klinikę stomatologiczną

ms
16-08-2017, 09:19
Denta-a-Medical chce uruchomić własną klinikę stomatologiczną Plan działania Denta-a-Medical (foto: pixabay)
Spółka Denta-a-Medical poinformowała, że w I półroczu 2017 r. na jej przychody składała się wyłącznie sprzedaż w segmencie stomatologicznym, wartościowo niższa, niż w I półroczu 2016 r.

Spółka zamierza w dalszym ciągu rozwijać segment stomatologiczny, poszukując nowych źródeł przychodów. Nie wyklucza działań w kierunku zorganizowania własnej kliniki stomatologicznej.

W ramach rozwoju segmentu stomatologicznego na rynku krajowym i międzynarodowym spółka w marcu 2017 r. zawarła umowę dystrybucyjną w zakresie produktów stomatologicznych polskiego producenta (pasty do zębów, płyny do płukania ust i kosmetyki) oraz złożyła pierwsze zamówienia z dostawą w II kwartale 2017 r., o łącznej wartości netto 1,8 mln zł.  Jednakże przygotowania po stronie producenta wydłużyły się, a zamówienie ma zostać dostarczone w II półroczu 2017 r

Spółka zapewnia dostęp do usług stomatologicznych osobom indywidualnym oraz pośrednio poprzez współpracę z podmiotami oferującymi pakiety usług medycznych osobom indywidualnym oraz w formie grupowej zakładom pracy. Usługi realizowane są poprzez liczącą ponad trzysta placówek, ogólnopolską sieć partnerskich klinik stomatologicznych, działających pod znakiem Dent-a-Medical.

Dopasowując się do potrzeb rynku spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (np. ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego – pacjenta, obsługiwanego w gabinetach partnerskich

Przychody w segmencie stomatologicznym wynikały przede wszystkim z realizacji umowy ze spółką LUX MED i wynosiły w II półroczu 2017 r. 156,1 tys. zł (171,4 tys. zł w II półroczu 2016 r.).

Segment deweloperski jest wygaszany od IV kw. 2016 r., natomiast nowy segment handlu produktami rolnymi nie zanotował jeszcze przychodów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
Dent-a-Medical  

POLECAMY W SERWISACH