• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Denta-a-Medical chce uruchomić własną klinikę stomatologiczną

ms
16-08-2017, 09:19
Denta-a-Medical chce uruchomić własną klinikę stomatologiczną Plan działania Denta-a-Medical (foto: pixabay)
Spółka Denta-a-Medical poinformowała, że w I półroczu 2017 r. na jej przychody składała się wyłącznie sprzedaż w segmencie stomatologicznym, wartościowo niższa, niż w I półroczu 2016 r.

Spółka zamierza w dalszym ciągu rozwijać segment stomatologiczny, poszukując nowych źródeł przychodów. Nie wyklucza działań w kierunku zorganizowania własnej kliniki stomatologicznej.

W ramach rozwoju segmentu stomatologicznego na rynku krajowym i międzynarodowym spółka w marcu 2017 r. zawarła umowę dystrybucyjną w zakresie produktów stomatologicznych polskiego producenta (pasty do zębów, płyny do płukania ust i kosmetyki) oraz złożyła pierwsze zamówienia z dostawą w II kwartale 2017 r., o łącznej wartości netto 1,8 mln zł.  Jednakże przygotowania po stronie producenta wydłużyły się, a zamówienie ma zostać dostarczone w II półroczu 2017 r

Spółka zapewnia dostęp do usług stomatologicznych osobom indywidualnym oraz pośrednio poprzez współpracę z podmiotami oferującymi pakiety usług medycznych osobom indywidualnym oraz w formie grupowej zakładom pracy. Usługi realizowane są poprzez liczącą ponad trzysta placówek, ogólnopolską sieć partnerskich klinik stomatologicznych, działających pod znakiem Dent-a-Medical.

Dopasowując się do potrzeb rynku spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (np. ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego – pacjenta, obsługiwanego w gabinetach partnerskich

Przychody w segmencie stomatologicznym wynikały przede wszystkim z realizacji umowy ze spółką LUX MED i wynosiły w II półroczu 2017 r. 156,1 tys. zł (171,4 tys. zł w II półroczu 2016 r.).

Segment deweloperski jest wygaszany od IV kw. 2016 r., natomiast nowy segment handlu produktami rolnymi nie zanotował jeszcze przychodów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
Dent-a-Medical  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.