PARTNER PORTALU
partner portalu

Dent-a-Medical: szerokie plany w stomatologii

js
22-02-2016, 11:13
Dent-a-Medical: szerokie plany w stomatologii Dent-a-Medical zapowiada rozwój w branży stomatologicznej (foto: pixabay)
Spółka Dent-a-Medical zapowiada wprowadzenie na rynek grupy innowacyjnych produktów z dziedziny stomatologii pod marką Dent-a-Medical. Plany w tym zakresie są szerokie.

Dent-a-Medical planuje w dalszym ciągu rozwój segmentu stomatologicznego. Spółka rozważa m.in.:
- opracowanie i wykorzystanie rozwiązań teleinformatycznych w stomatologii (w zakresie identyfikacji klientów i automatyzacji komunikacji);
- wprowadzenie na rynek grupy innowacyjnych produktów z dziedziny stomatologii pod marką Dent-a-Medical (np. pasty do zębów, płukanki, środki do dezynfekcji);
- prowadzenie kampanii zdrowotnych i propagowanie najlepszych wzorców zarządzania w ochronie zdrowia we współpracy z Fundacją Prophylaktikos i Polskim Stowarzyszeniem Stomatologicznym.

Spółka zapowiada także rozszerzenie obszaru działania o medycynę estetyczną i współpracę z towarzystwami ubezpieczeń. W tym celu zawarte zostały wstępne porozumienia w zakresie współpracy, dotyczące usług stomatologicznych.

Dent-a-Medical SA zarządza ogólnopolską siecią partnerską klinik stomatologicznych liczącą ponad 300 placówek. Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (np. ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży pacjentom. Pacjenci, będący użytkownikami tych produktów, obsługiwani są w gabinetach partnerskich sieci Dent-a-Medical.

Firma Dent-a-Medical zakończyła IV kw. 2015 r. zyskiem netto w wysokości 75 tys. zł. W tym czasie przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 462 tys. zł, a narastająco za cały 2015 r. – 2,3 mln zł i trzykrotnie przekroczyły kwotę przychodów (697 tys. zł) osiągniętych w 2014 r. Przychody w segmencie deweloperskim stanowiły 88 proc. przychodów ogółem w 2015 r.

Koszty działalności operacyjnej spółki zwiększyły się z 915 tys. zł w IV kw. 2014 r. do 2 165 tys. zł w IV kw. 2015 r. Wzrost poziomu przychodów oraz kosztów wynikał przede wszystkim z realizacji projektów w obszarze inwestycji budowlanych i deweloperskich. Przychody w segmencie deweloperskim stanowiły 88 procent przychodów ogółem po czterech kwartałach 2015 r.

Spółka planuje wykorzystanie potencjału w części budowlano - deweloperskiej poprzez realizowanie inwestycji dla sektora stomatologicznego.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
Dent-a-Medical   produkty stomatologiczne   wyniki  

POLECAMY W SERWISACH