PARTNER PORTALU
partner portalu

Dent-a-Medical stawia na stomatologię i … produkty rolne

ms
06-12-2016, 11:40
Dent-a-Medical stawia na stomatologię i … produkty rolne Stomatologia i rolnictwo idą w parze (foto: pixabay)
Zarząd Dent-a-Medical poinformował o zmianie strategii spółki, która będzie się obecnie skupiała na segmencie stomatologicznym i nowym dziale - handlu produktami rolnymi, aktywność deweloperska zostanie wygaszona.

Dent-a-Medical zamierza w dalszym ciągu rozwijać segment stomatologiczny, poszukując nowych źródeł przychodów m.in. poprzez:
- opracowanie i wykorzystanie rozwiązań teleinformatycznych w stomatologii (w zakresie identyfikacji klientów i automatyzacji komunikacji);
- wprowadzenie na rynek grupy innowacyjnych produktów z dziedziny stomatologii pod marką Dent-a-Medical (np. pasty do zębów, płukanki, środki do dezynfekcji);
- prowadzenie kampanii zdrowotnych i propagowanie najlepszych wzorców zarządzania w ochronie zdrowia we współpracy z Fundacją Prophylaktikos i Polskim Stowarzyszeniem Stomatologów;
- rozszerzenie obszaru działania o medycynę estetyczną;
- współpracę z towarzystwami ubezpieczeń (spółka zawarła wstępne porozumienia w zakresie współpracy, dotyczące usług stomatologicznych);
- zorganizowanie własnej kliniki stomatologicznej.

Spółka podpisała umowę z podmiotem z Ukrainy na wyłączną dystrybucję wybranych pasz, biopaliw i artykułów spożywczych na terenie Europy oraz Chin.

W ramach przygotowania do realizacji nowej strategii spółka uzyskała certyfikat GMP+, dotyczący zapewnienia bezpieczeństwa pasz dla zwierząt hodowlanych, przeznaczonych do spożycia przez ludzi, a także certyfikat ISCC EU, określający standardy i procedury, jakie muszą być spełnione w łańcuchu dostaw biopaliw, biopłynów oraz biogazu.

Dent-a-Medical SA zarządza ogólnopolską siecią partnerską klinik stomatologicznych liczącą ponad 300 placówek. Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (na przykład ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) w kanałach B2B (business to business), B2B2C (business to business to client) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego (pacjenta). Osoby będące użytkownikami tych produktów obsługiwani są w gabinetach partnerskich sieci Dent-a-Medical.

W 2014 r. przedmiot działalności spółki został rozszerzony o inwestycje deweloperskie, realizowane przede wszystkim w sektorze handlowym i usługowym oraz budownictwa jednorodzinnego w zabudowie szeregowej. Obecnie spółka rezygnuje z tego obszaru działalności.

POLECAMY W SERWISACH