PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Dent-a-Medical: duże plany w branży stomatologicznej

ms
17-11-2016, 09:25
Dent-a-Medical: duże plany w branży stomatologicznej Dent-a-Medical
Rozwiązania teleinformatyczne w stomatologii, sprzedaż produktów z zakresu higieny jamy ustnej, prowadzenie kampanii zdrowotnych – Dent-a-Medical ma ambitne plany w branży stomatologicznej.

Dent-a-Medical zamierza w dalszym ciągu rozwijać segment stomatologiczny, poszukując nowych źródeł przychodów. Spółka rozważa kilka kierunków zwiększania sprzedaży w branży, m.in. poprzez:
-  opracowanie i wykorzystanie rozwiązań teleinformatycznych w stomatologii (w zakresie identyfikacji klientów i automatyzacji komunikacji);
- wprowadzenie na rynek grupy innowacyjnych produktów z dziedziny stomatologii pod marką Dent-a-Medical (np. pasty do zębów, płukanki , środki do dezynfekcji);
- prowadzenie kampanii zdrowotnych i propagowanie najlepszych wzorców zarządzania w ochronie zdrowia we współpracy z Fundacją Prophylaktikos i Polskim Stowarzyszeniem Stomatologów;
- rozszerzenie obszaru działania o medycynę estetyczną, współpracę z towarzystwami ubezpieczeń (spółka zawarła wstępne porozumienia dotyczące usług stomatologicznych).

Dent-a-Medical zapowiada podjęcie działań, zmierzających do zorganizowania własnej kliniki stomatologicznej.

Spółka zapewnia dostęp do usług stomatologicznych osobom indywidualnym (także pośrednio, poprzez współpracę z podmiotami oferującymi pakiety usług medycznych), a ponadto w formie grupowej - zakładom pracy.

Spółka konstruuje produkty abonamentowe i ubezpieczeniowe z zakresu opieki stomatologicznej (programy opieki stomatologicznej) i dystrybuuje je jako produkty samodzielne lub jako składowe innych produktów (np. ubezpieczeń medycznych, pakietów assistance) oraz w bezpośredniej sprzedaży do klienta ostatecznego – pacjenta, obsługiwanego w gabinetach partnerskich Dent-a-Medical.

Produkty, konstruowane przez spółkę, są zróżnicowane pod względem: zakresu usług, wysokości rabatów na leczenie stomatologiczne oraz dodatkowych korzyści dołączonych do nich. Dzięki temu firma może oferować je zarówno jako nisko kosztową wartość dodaną do innych produktów jak i jako pełnowartościowy, kompletny produkt do samodzielnej sprzedaży bądź jako bazę produktu ubezpieczeniowego.

Segment deweloperski
Od IV kw. 2014 r. dodatkowym przedmiotem działalności spółki jest aktywność na rynku inwestycji deweloperskich, realizowanych przede wszystkim w sektorze handlowym i usługowym oraz budownictwa jednorodzinnego w zabudowie szeregowej.

W celu realizacji nowej strategii rozwoju spółka pozyskała partnerów, posiadających wieloletnie doświadczenie w zakresie realizacji inwestycji budowlanych oraz działalności deweloperskiej.

Spółka Dent-a-Medical, pomimo niższych przychodów w III kw. 2016 r., w porównaniu do III kw. 2015 r., zakończyła III kw. 2016 r. zyskiem netto, w kwocie 40,6 tys. zł. Segment stomatologiczny przyniósł 87,2 tys. zł przychodów, a segment deweloperski 73,2 tys. zł przychodów. Przychody za trzy kwartały 2016 r. wyniosły 552,2 tys. zł, a skumulowany zysk wyniósł 47,4 tys. zł.

Przychody ze sprzedaży w III kwartale 2016 r. wyniosły 160,3 tys. zł - wobec 930,0 tys. zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. Poziom przychodów wynikał przede wszystkim ze zrównoważenia przychodów z obydwu segmentów (wobec bardzo wysokich przychodów z segmentu deweloperskiego w trzecim kwartale i za trzy kwartały ubiegłego roku).

SŁOWA KLUCZOWE
Dent-a-Medical  

POLECAMY W SERWISACH