PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Czym dentysta powinien chwalić się w mediach społecznościowych?

06-12-2012, 06:20
Czym dentysta powinien chwalić się w mediach społecznościowych? (źródło: pixmac.pl)
Czym dentysta powinien chwalić się w mediach społecznościowych? (źródło: pixmac.pl)
Aż 78 proc. małych przedsiębiorców z USA jest przekonanych, że co czwartego nowego klienta, zdobyli dzięki promocji w internecie i mediach społecznościowych. Tymczasem wielu dentystów zastanawia się, jakie właściwie treści powinni przekazywać swoim wirtualnym fanom?

Trzeba pamiętać, że w sieci tak jak w życiu, budowanie więzi wymaga czasu. Nie wolno, więc zrażać się brakiem reakcji na nasze publikacje. To, że ktoś nie odpowiada, wcale nie oznacza, że nie podoba się mu to, co piszemy.

Czytaj także: Promocja gabinetu: Social media czy strona internetowa?

Aby zwiększyć skuteczność aktywności warto pamiętać o kilku wskazówkach, przygotowanych dla dentystów przez Jima du Molina, specjalisty z zakresu stomatologicznego marketingu internetowego.

Pochwal się swoją odmiennością

Masz najlepszy personel, twój gabinet mieści się w świetnej lokalizacji, masz wieloletnie doświadczenie w tym, co robisz świetnie, pochwal się tym. Nie zapominaj jednak o tym, aby przekazać podstawową informację w czym jesteś lepszy od konkurencji.

Promuj lokalne inicjatywy

Wiesz, że drużyna piłkarska lub siatkarska z twojej okolicy gra ważny mecz publicznie dodaj im otuchy. Niech lokalna społeczność, która na pewno śledzi wydarzenia sportowe, dowie się, że wspiera ich również pobliski dentysta.

Pokazuj to co lubisz

Pochwal publicznie restaurację, w której ostatnio zjadłeś coś dobrego, napisz do którego klubu golfowego należysz, przyznaj się jakiej szczoteczki do zębów używasz. To wszystko sprawi, że twoi pacjenci poznają cię lepiej, i podczas wizyty będą czuli się bardziej komfortowo.

Reklamuj swoje promocje

Organizujesz cykl bezpłatnych przeglądów, właśnie obniżyłeś ceny media społecznościowe to najlepsze miejsce do promocji tych informacji.

*Wskazówka nie przystająca do polskich przepisów zakazujących reklamy dentystom - przyp. red.

Promuj samego siebie

Opowiedz, dlaczego wybrałeś zawód stomatologa, gdzie uczyłeś się zawodu, co jest twoją najmocniejszą stroną. Pochwal się rodzinnymi fotografiami, podziel pasjami. W ten sposób zbudujesz zaufanie pacjentów.

Połącz się z innymi fachowcami

Wykorzystaj media społecznościowe do nawiązania kontaktów z innymi profesjonalistami w twojej lokalnej społeczności, niekoniecznie dentystami. Niech twoi pacjenci zobaczą, że wspierasz najlepszych, ze wzajemnością.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.