• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Czego chce pacjent, zwłaszcza ten najbardziej wymagający?

kan
12-07-2017, 12:40
Czego chce pacjent, zwłaszcza ten najbardziej wymagający? Wymagania młodych pacjentów ukształtują przyszłą opiekę stomatologiczną (fot. pixabay)
Technologia w stomatologii ewoluuje, ale ewoluują też pacjenci. Szczególnie ci z młodego pokolenia wymagają od dentysty więcej niż pokolenie ich rodziców czy dziadków. Pacjenci są podobni pod względem potrzeb – chcą dobrej jakości opieki i przyjaznego potraktowania w rejestracji, ale pokolenie 20 i 30-latków ma szczególne wymagania.

Konkretne wymagania pacjentów ujawnia badanie przeprowadzone przez amerykańską firmę  Lincoln Financial Group. Na przykład 40 proc. wśród 20-30-letnich pacjentów przyznaje, że strona internetowa gabinetu dentystycznego jest bardzo ważna. Tymczasem wśród sześćdziesięciolatków zaledwie 14 proc. pacjentów podziela ten pogląd.

Co na stronie być powinno, aby zdobyć ich dobrą ocenę?

Przede wszystkim instrukcja jak w łatwy sposób umówić się na wizytę i jak zmienić jej termin - 73 proc. respondentów, na drugim miejscu cennik usług - 67 proc. Poza tym aż  77 proc. 20 i 30-latków będzie wybierało ten gabinet, którego strona internetowa ma aplikację mobilną.

40 proc. wszystkich pacjentów chciałoby, żeby gabinet umawiał wizyty w bardzo krótkich terminach. Ale co trzeci pacjent szuka dentystów, którzy oferują wizyty w późnych godzinach w ciągu dni pracy, a nawet podczas weekendu. Przy czym wśród 20-30-latków wydłużone godziny pracy gabinetu zyskują jeszcze więcej zwolenników, bo prawie co drugi pacjent z tej grupy wiekowej wysoko sobie ceni taką elastyczność. Co więcej, 62 proc. badanych osób z młodego pokolenia oczekuje także elastyczności w egzekwowaniu opłat za usługi.

- Warto zrozumieć co jest ważne dla pacjentów, szczególnie ważne jest zrozumienie młodego pokolenia, ponieważ pacjenci z tej właśnie grupy będą kształtować przyszłą formę opieki stomatologicznej. Praktyki powinny wprowadzić odpowiednie zmiany w sposobie, w jaki funkcjonują, by stać się bardziej atrakcyjne i zatrzymać pacjentów wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, podkreśla Christopher Stevens z Lincoln Financial Group.

Więcej: dentistrytoday.com

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.