PARTNER PORTALU
partner portalu

Co daje dentystom kolejny system internetowej rezerwacji wizyt

ms
21-10-2015, 08:13
Co daje dentystom kolejny system internetowej rezerwacji wizyt Rejestracja wizyt on line (foto: pixabay)
Wystartował system rezerwacji wizyt on line, sygnowany przez Planero.pl. Tym samym gabinety stomatologiczne znalazły się w wśród takich usługodawców jak zakłady kosmetyczne i fryzjerskie, które obsługuje Planero.pl.

Czy specyfika usług stomatologicznych została prawidłowo uchwycona przez twórców systemu rezerwacji usług? Warto się przekonać. 

Planero.pl przyznaje, że zajęła się trzema najpopularniejszymi, pod względem liczby zapytań, branżami w wyszukiwarce panoramafirm.pl (według statystyk z 2015 r.). Są to: branża fryzjerska, kosmetyczna, stomatologiczna i protetyczna.

- Przybliżamy firmy do realnego zawierania transakcji za pomocą narzędzi oferowanych przez Panoramę Firm - mówi Magdalena Wypychowicz, dyrektor ds. strategii rozwoju rynku, Eniro Polska.

Co daje system rezerwacji wizyt on line:
- możliwość dokonywania rezerwacji przez całą dobę;
- realizowanie rezerwacji zarówno w panelu rezerwacyjnym, jak i poprzez przekierowanie ze strony www lub z prezentacji w wyszukiwarce panoramafirm.pl;
 - kalendarz wizyt aktualizowany na bieżąco i zawsze dostępny on-line;
 - przypomnienia o wizycie wysyłane SMS-em lub e-mailem;
 - możliwość odwołania wizyty przez SMS lub e-mail;
 - automatycznie dobierany pierwszy wolny termin wizyty;
 - automatyczna obsługa nakładających się terminów i rezygnacji z wizyty;
 - wgląd w dane: szczegółowe raporty, statystyki i analizy;
 - możliwość tworzenia kart klientów oraz dostęp do historii wizyty on-line;
 - łatwe dodawanie profili pracowników i nowych zasobów;
 - proste ustalanie godzin pracy pracowników i wykonywanych przez nich usług.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
zarządzanie gabinetem   pacjenci   internet  

POLECAMY W SERWISACH