PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Centrum handlowe - idealne miejsce na gabinet stomatologiczny

15-10-2012, 04:35
Gabinet w centrum handlowym (foto: sxc.hu)
Gabinet w centrum handlowym (foto: sxc.hu)
Z sondy przeprowadzonej przez katowicką spółkę, prowadzącą centrum handlowe Silesia City Center, wynika, że osoby odwiedzające galeria handlowe coraz częściej czynią to z powodu wizyty u stomatologa.

Podczas jednej odwiedzin centrum handlowego Polak wydaje średnio 79 zł na zdrowie i urodę. Co piąty klient centrum handlowego korzysta ze zlokalizowanych na tym terenie gabinetów oferujących usługi z branży medycznej - wynika z badań SMG/KRC Millward Brown przeprowadzonych na zlecenie Silesia City Center.

Trend ten wykorzystują ekspensywnie działające: salony kosmetyczne, kliniki SPA, ale także gabinety oferujące usługi stomatologiczne i zabiegi medycyny estetycznej.

Taki model centrów handlowych podoba się Polakom, którzy uważają, że usług medycznych powinno być jeszcze więcej.

Nowy trend potwierdzają analizy JonesLang La Salle. Dla gości centrów handlowych oraz bardziej liczy się oferta pasażu usługowego, a nie tani hipermarket. Tak uważa już 74 proc. klientów centrów handlowych, a ich odsetek do 2014 r. wzrosnąć ma do 78 proc.

Tak więc przyszłość należy do gabinetów stomatologicznych funkcjonujących w centrach handlowych.

Usługi dentystyczne pojawią się w obiektach brytyjskiej sieci Sainsbury. Pierwsze gabinety uruchomiono w sieci Sale . Będą one czynne przez siedem dni w tygodniu. Wkrótce  gabinety dentystyczne powstaną również w innych sklepach Sainsbury. W tego typu placówkach można przeprowadzić okresowe przeglądy stanu uzębienia, poddać się zabiegom od zdejmowania kamienia do leczenia kanałowego.

Pomysłodawcą projektu jest  Lance Knight, właściciel prywatnych praktyk dentystycznych w Manchesterze.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
newsDENT   lokalizacja gabinatu   Wydarzenia  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.