• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNER PORTALU
partner portalu

Blog dentysty – nowy sposób na pacjentów

en
25-01-2017, 11:40
Blog dentysty – nowy sposób na pacjentów Dentysta powinien być obecny w sieci - radzą specjaliści od marketingu (fot. pixabay)
Nowoczesny marketing wymaga czasami od dentysty nietuzinkowego działania, na przykład pisania bloga – podpowiada Bekkah Vidal, amerykańska konsultantka od marketingu online.

Prowadzenie bloga to niełatwe zadanie, ale niezwykle ważne dla praktyki – podkreśla Bekkah Vidal. W ten sposób dentysta udostępnia odpowiednie i aktualne informacje. Pacjenci dowiadują się więcej zarówno o osobie swojego lekarza jaki i jego praktyce. Jak tworzyć ciekawe i angażujące wpisy?

Słowa kluczowe - kluczem do sukcesu
Ważne, by włączać słowa kluczowe do tematu tekstu. Na przykład jeśli dentysta pisze o konkretnym alignerze, może opisać jego pięć zalet przy każdej okazji wymieniając słowo "aligner". Pacjenci mieszkający w okolicy i zainteresowani tym alignerem skorzystają z tekstu, a co więcej wyszukiwarka będzie umieszczała  stronę wyżej w wynikach wyszukiwania.

Tematy niestomatologiczne
Blog nie musi w całości być poświęcony tematyce stomatologicznej. Warto poruszać też inne tematy – na przykład można omawiać kulturalne wydarzenia, które odbywają się w rejonie. Można podświetlać wydarzenia z okolic, w których mieszkają potencjalni pacjenci. Blog w ten sposób spełni dwie role - sygnalizuje wyszukiwarce, że gabinet jest powiązany z konkretnym rejonem, a także dociera do przyszłych pacjentów.

Co nowego w gabinecie
Innym świetnym sposobem angażowania zainteresowania pacjentów praktyką jest dzielenie się z czytelnikami tym, co nowego wydarzyło się w gabinecie. A mogą to być sponsorowane imprezy, promocje na leczenie, relacja z wyników konkursów. Kto nie lubi wygrywać nagród? Pacjenci będą wracali do bloga, żeby przeczytać ogłoszenie o kolejnej okazji.

Media społecznościowe
Blog warto reklamować przez profil na mediach społecznościowych. Trzeba tylko poświęcić trochę czasu, by zamieścić link na Facebooku, Google +, Twitterze, Instagramie.

Regularność niestety
Minimalna aktywność to kilka wpisów w miesiącu na związany ze stomatologią temat lub informacje o lokalnych wydarzeniach. Blogowanie jest niezwykle skuteczną drogą do przedstawienia samego dentysty, ale także wyjątkowości gabinetu, tego czym się różni od innych praktyk. W celu osiągnięcia tego celu należy uruchomić wszystkie pokłady kreatywności. Blogowanie pozwoli na częstą obecność online, utrzymanie kontaktu z osobami, które już są lub wkrótce zostaną pacjentami praktyki.

Więcej: drbicuspid.com

SŁOWA KLUCZOWE
marketing internetowy   dentysta  

POLECAMY W SERWISACH