PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Blog dentysty – nowy sposób na pacjentów

en
25-01-2017, 11:40
Blog dentysty – nowy sposób na pacjentów Dentysta powinien być obecny w sieci - radzą specjaliści od marketingu (fot. pixabay)
Nowoczesny marketing wymaga czasami od dentysty nietuzinkowego działania, na przykład pisania bloga – podpowiada Bekkah Vidal, amerykańska konsultantka od marketingu online.

Prowadzenie bloga to niełatwe zadanie, ale niezwykle ważne dla praktyki – podkreśla Bekkah Vidal. W ten sposób dentysta udostępnia odpowiednie i aktualne informacje. Pacjenci dowiadują się więcej zarówno o osobie swojego lekarza jaki i jego praktyce. Jak tworzyć ciekawe i angażujące wpisy?

Słowa kluczowe - kluczem do sukcesu
Ważne, by włączać słowa kluczowe do tematu tekstu. Na przykład jeśli dentysta pisze o konkretnym alignerze, może opisać jego pięć zalet przy każdej okazji wymieniając słowo "aligner". Pacjenci mieszkający w okolicy i zainteresowani tym alignerem skorzystają z tekstu, a co więcej wyszukiwarka będzie umieszczała  stronę wyżej w wynikach wyszukiwania.

Tematy niestomatologiczne
Blog nie musi w całości być poświęcony tematyce stomatologicznej. Warto poruszać też inne tematy – na przykład można omawiać kulturalne wydarzenia, które odbywają się w rejonie. Można podświetlać wydarzenia z okolic, w których mieszkają potencjalni pacjenci. Blog w ten sposób spełni dwie role - sygnalizuje wyszukiwarce, że gabinet jest powiązany z konkretnym rejonem, a także dociera do przyszłych pacjentów.

Co nowego w gabinecie
Innym świetnym sposobem angażowania zainteresowania pacjentów praktyką jest dzielenie się z czytelnikami tym, co nowego wydarzyło się w gabinecie. A mogą to być sponsorowane imprezy, promocje na leczenie, relacja z wyników konkursów. Kto nie lubi wygrywać nagród? Pacjenci będą wracali do bloga, żeby przeczytać ogłoszenie o kolejnej okazji.

Media społecznościowe
Blog warto reklamować przez profil na mediach społecznościowych. Trzeba tylko poświęcić trochę czasu, by zamieścić link na Facebooku, Google +, Twitterze, Instagramie.

Regularność niestety
Minimalna aktywność to kilka wpisów w miesiącu na związany ze stomatologią temat lub informacje o lokalnych wydarzeniach. Blogowanie jest niezwykle skuteczną drogą do przedstawienia samego dentysty, ale także wyjątkowości gabinetu, tego czym się różni od innych praktyk. W celu osiągnięcia tego celu należy uruchomić wszystkie pokłady kreatywności. Blogowanie pozwoli na częstą obecność online, utrzymanie kontaktu z osobami, które już są lub wkrótce zostaną pacjentami praktyki.

Więcej: drbicuspid.com

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
dentysta   marketing internetowy  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.