PARTNER PORTALU
partner portalu

Aromamarketing u dentysty

ms
16-01-2020, 08:22
Aromamarketing u dentysty Zapachy u dentysty inne niż zwykle (foto: pixabay)
Spółka IMS wdrożyła w żyrardowskim Centrum Stomatologicznym Joniec rozwiązanie polegające na marketingu zapachowym.

Piękna i przyjemna kompozycja zapachowa ma za zadanie pozytywnie wpływać na nastrój i emocje pacjentów oraz pracowników Centrum. Przyjemnie kojarzące się zapachy nie są częstym zjawiskiem w gabinecie stomatologicznym.

Marketing zapachowy jest narzędziem oddziaływania na uczucia – jak pokazują badania, ładny zapach wpływa na poprawę nastroju w 40 proc. przypadków. Aromamarketing pomaga budować pozytywną, relaksującą atmosferę, szczególnie ważną dla pacjentów.

Aromamarketing 30 lat temu wprowadziły Singapore Airlines w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki. Używali do tego delikatnej woni perfum w aplikowanych przed startem gorących ręcznikach, przez co w całym samolocie unosił się specyficzny zapach. Dzięki odpowiednio dobranej kompozycji woni, osoby podróżujące nie tylko łatwo kojarzyły loty Singapore Airlines, ale też bardzo miło wspominały długi lot.

W Polsce za początek aromamarketingu uważa się użycie zapachu jaśminu w salach kinowych podczas premiery seansu filmu pt. „Jaśmin”, wyreżyserowanego przez Jana Jakuba Kolskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
marketing   gabinet stomatologiczny  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.