PARTNER PORTALU
partner portalu

5 rzeczy, które dentysta robić powinien

en
19-09-2019, 08:33
5 rzeczy, które dentysta robić powinien SMS po wizycie, zwłaszcza nowego pacjenta - zwiększa szansę, że zjawi się on w gabinecie ponownie (fot. pixabay)
Czasami drobne sprawy w życiu mają największe znaczenie. Może się to wydawać truizmem, ale w świecie stomatologii, właśnie szczegóły są szczególnie istotne, chociaż oczywiście mało kto zdaje sobie z tego sprawę.

Niewielkie codzienne gesty, według Rogera Levina założyciela  organizacji Dental Business Study Clubs, bardzo wzmacniają pozycję praktyki stomatologicznej na rynku usług dentystycznych.

Wybierz trzech pacjentów i wyślij im odręczną notatkę
Do trzech z pacjentów przyjmowanych każdego dnia dobrze jest wysłać napisany ręcznie komentarz odnoszący się do tego co wydarzyło się lub zostało powiedziane podczas wizyty. To prosty sposób, aby dać do zrozumienia tym osobom, że dobrze się nimi opiekujemy.

Zadzwoń do pacjenta wieczorem
W najlepszych klinikach stomatologicznych dzwoni się do pacjentów wieczorową porą, co jest jasnym dowodem na to, że ich dentysta o nich dba, myśli o nich i dobrze ich rozumie. Takie zachowanie zwiększa lojalność pacjentów, sprawia że czują się związani z praktyką.  W części przypadków dentysta łączy się z automatyczną sekretarką, a gdy uda mu się  już porozmawiać z pacjentem, wystarczy że zapyta, jak on się czuje. Najczęściej odpowiada wtedy, że dobrze, zatem rozmowa nie zajmuje dużo czasu, a gest jest bardzo dobrze odbierany. 

SMS po wizycie
Dental Business Study Clubs rekomenduje by praktyka wysyłała do nowych pacjentow sms-y tuż po zakończonej wizycie. Treść wiadomości ma przekazywać nadzieję, że wizyta była pozytywnym doświadczeniem, a personel gabinetu gotów jest w każdej chwili odpowiedzieć na każde pytanie. To właśnie jedna z tych drobnych spraw powodujących duże różnice - pacjent nie przyzwyczajony do otrzymywania tego typu sygnałów świadczących o opiece i uwadze jaką mu się poświęca, utwierdzi się w przekonaniu, że wybrał dobre miejsce do leczenia zębów.

Proś o ocenę wizyty
Każdy pacjent, który trafi do gabinetu powinien zostać poproszony o wystawienie oceny. W czasie przekazywania tej prośby, należy wręczyć wizytówkę. A na niej poza danymi kontaktowymi gabinetu powinno być podziękowanie za bycie pacjentem właśnie tej praktyki, prośba o ocenę i instrukcja jak ją zrobić. Dla wielu osób taka wizytówka skutecznie przypomina i wystawiają ocenę w ciągu dwóch-trzech dni po wizycie.

Podziękowanie za referencje
Każdy pacjent, który zachęcił inną osobę do umówienia się na wizytę w twoim gabinecie powinien otrzymać podziękowanie.  Taka forma kontaktu zwiększa szansę, że dentysta zostanie ponownie polecony. 

Więcej: DrBicuspid.com

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.