PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

10 sposobów na zdobycie pacjentów z końcem roku

ms
10-12-2015, 08:10
10 sposobów na zdobycie pacjentów z końcem roku Co dentysta powinien zrobić przed świętami (pixabay)
Sposoby, co prawda są amerykańskie, ale nie wszystko co wymyślili Amerykanie, nie przystaje do naszej  rzeczywistości, wprost przeciwnie czasami ich sposób myślenia może być ożywczą inspiracją dla właścicieli rodzinnych praktyk dentystycznych.

1. Przygotuj kartki świąteczne i powysyłaj je do wszystkich pacjentów (elektronicznie lub tradycyjną pocztą). Na kartkach tych nie powinna widnieć choinka i gwiazdka betlejemska, a jeżeli już, to nie tylko. Przedstaw siebie i swój zespół w świątecznych okolicznościach. To zbliża pacjentów do „swojego” dentysty. Nie prezentuj przy tej okazji okolicznościowych promocji, święta temu nie służą.

2. W okresie przedświątecznym przedstaw aktywność swoją i swojego zespołu w ramach akcji dobroczynnych np. "świąteczna paczka". Zrób kilka, kilkanaście zdjęć, dokumentujących twoje dokonania i umieść taki materiał na twoim blogu. Nie masz jeszcze bloga?

3. O ile nie masz bloga, zacznij go pisać. Zmuś się do napisania chociażby jednej informacji tygodniowo. Zaangażuj pracowników, spróbuj ich namówić, żeby pomogli ci w prowadzeniu bloga, jeśli ty nie masz wystarczająco dużo czasu. Aktywność raz w miesiącu mija się z celem.

4. Zrób zdjęcia w twoim, odświętnie udekorowanym, gabinecie i zamieść je w social mediach, namów pacjentów, żeby w sieci również pochwalili się swoimi zdjęciami ze świątecznymi akcentami.

5. Wybierz kilku pacjentów, z którymi masz co najmniej kilkuletni kontakt i zaproś na darmową wizytę (np. na usuwanie kamienia). Podczas wizyty poinformuj ich, że w najbliższych tygodniach masz znakomitą ofertę dla osób z ich polecenia. W okresie świątecznym istnieje duża szansa, że pacjenci tacy pochwalą się znajomym szczególnymi względami, jakie mają u ciebie.

6. Przekonaj właścicieli okolicznych zakładów usługowych (fryzjer, kosmetyczka, salony samochodowe, niektóre placówki handlowe), aby w swoich lokalach wyłożyli informację o twoich usługach, w zamian zaoferuj podobną grzeczność, ewentualnie możesz sponsorować taką akcję długopisami z logo i adresem praktyki.

7. Rozpocznij rozsyłanie swoim pacjentom newsletterów z wydarzeń mających miejsce w okolicy twojego gabinetu. Dzięki temu będziesz mogła (mógł) skuteczniej informować o swojej obecności.

8. Ufunduj nagrody (darmowy przegląd, tańsza wizyta) w zawodach, konkursach, okolicznościowych imprezach, odbywających się na terenie dzielnicy.

9. Zacznij aktywnie promować swoje hobby. Taka forma prezentacji sylwetki właścicieli  gabinetu dentystycznego może przysporzyć ci wielu, podobnie spędzających czas wolny, pacjentów.

10. Uważasz, że pomysły te są nic niewarte i nie należy zaprzątać sobie nimi głowy? Porozmawiaj o tym z kimś, kto profesjonalnie zajmuje się marketingiem.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
internet   promocja gabinetu   pacjent nie płaci  
Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.