PARTNER PORTALU
partner portalu

10 sposobów na zdobycie pacjentów z końcem roku

ms
10-12-2015, 08:10
10 sposobów na zdobycie pacjentów z końcem roku Co dentysta powinien zrobić przed świętami (pixabay)
Sposoby, co prawda są amerykańskie, ale nie wszystko co wymyślili Amerykanie, nie przystaje do naszej  rzeczywistości, wprost przeciwnie czasami ich sposób myślenia może być ożywczą inspiracją dla właścicieli rodzinnych praktyk dentystycznych.

1. Przygotuj kartki świąteczne i powysyłaj je do wszystkich pacjentów (elektronicznie lub tradycyjną pocztą). Na kartkach tych nie powinna widnieć choinka i gwiazdka betlejemska, a jeżeli już, to nie tylko. Przedstaw siebie i swój zespół w świątecznych okolicznościach. To zbliża pacjentów do „swojego” dentysty. Nie prezentuj przy tej okazji okolicznościowych promocji, święta temu nie służą.

2. W okresie przedświątecznym przedstaw aktywność swoją i swojego zespołu w ramach akcji dobroczynnych np. "świąteczna paczka". Zrób kilka, kilkanaście zdjęć, dokumentujących twoje dokonania i umieść taki materiał na twoim blogu. Nie masz jeszcze bloga?

3. O ile nie masz bloga, zacznij go pisać. Zmuś się do napisania chociażby jednej informacji tygodniowo. Zaangażuj pracowników, spróbuj ich namówić, żeby pomogli ci w prowadzeniu bloga, jeśli ty nie masz wystarczająco dużo czasu. Aktywność raz w miesiącu mija się z celem.

4. Zrób zdjęcia w twoim, odświętnie udekorowanym, gabinecie i zamieść je w social mediach, namów pacjentów, żeby w sieci również pochwalili się swoimi zdjęciami ze świątecznymi akcentami.

5. Wybierz kilku pacjentów, z którymi masz co najmniej kilkuletni kontakt i zaproś na darmową wizytę (np. na usuwanie kamienia). Podczas wizyty poinformuj ich, że w najbliższych tygodniach masz znakomitą ofertę dla osób z ich polecenia. W okresie świątecznym istnieje duża szansa, że pacjenci tacy pochwalą się znajomym szczególnymi względami, jakie mają u ciebie.

6. Przekonaj właścicieli okolicznych zakładów usługowych (fryzjer, kosmetyczka, salony samochodowe, niektóre placówki handlowe), aby w swoich lokalach wyłożyli informację o twoich usługach, w zamian zaoferuj podobną grzeczność, ewentualnie możesz sponsorować taką akcję długopisami z logo i adresem praktyki.

7. Rozpocznij rozsyłanie swoim pacjentom newsletterów z wydarzeń mających miejsce w okolicy twojego gabinetu. Dzięki temu będziesz mogła (mógł) skuteczniej informować o swojej obecności.

8. Ufunduj nagrody (darmowy przegląd, tańsza wizyta) w zawodach, konkursach, okolicznościowych imprezach, odbywających się na terenie dzielnicy.

9. Zacznij aktywnie promować swoje hobby. Taka forma prezentacji sylwetki właścicieli  gabinetu dentystycznego może przysporzyć ci wielu, podobnie spędzających czas wolny, pacjentów.

10. Uważasz, że pomysły te są nic niewarte i nie należy zaprzątać sobie nimi głowy? Porozmawiaj o tym z kimś, kto profesjonalnie zajmuje się marketingiem.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
promocja gabinetu   internet   pacjent nie płaci  

POLECAMY W SERWISACH